کد خبر: ۳۲۸۰۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲

نوبخت: کمک‌های اضطراری به سیل‌زدگان ایلام آغاز شده است

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: سیل اخیر به سه هزار روستای شهرستان کوهدشت خسارت وارده کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
نوبخت که به شهرستان کوهدشت سفر کرده است، در رابطه با سیل به وقوع پیوسته این شهرستان، بیان کرد: بخشی از آسیب‌های این سیل مربوط به خانه‌های مسکونی است که در مجموع به سه هزار روستای شهرستان خسارت وارده کرد و متاسفانه سه نفر نیز کشته شدند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: کمک‌های اضطراری آغاز شده و بخشی از اسکان موقت نیز با همکاری استاندار لرستان انجام گرفته است.

نوبخت گفت: ماشین‌آلات راهداری در حال فعالیت بوده تا گسست‌های ایجاد شده بین پل‌ها و راه‌های ارتباطی ترمیم شود.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه 50 روستای شهرستان فاقد آب آشامیدنی بوده و 30 روز روستا از نعمت برق بی‌بهره شده‌اند، گفت: بخش‌های مختلف در حال فعالیت هستند و با توجه به کاهش بارش‌ها کمک‌های اضطراری تا فردا به پایان خواهد رسید.

نوبخت افزود: فردا تکمیل و مرمت زیرساخت‌های خسارت دیده در سیل کوهدشت شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این سیل متاسفانه آب به داخل مغازه‌ها نیز نفوذ کرده و اموال و دارایی‌های کسبه دچار خسارت شده و از حیظ انتفاع خارج شده‌اند، بیان کرد: تمامی تلاش ما این است که آب وارد شده به مغازه‌ها و خانه‌ها به وسیله پمپاژ تخلیه شود.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با بیان اینکه بنیاد مسکن باید میزان خسارات را جمع‌بندی کند، گفت: یکشنبه گزارش اولیه این سیل را در جلسه‌ هیات وزیران ارائه خواهم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین