کد خبر: ۳۲۸۰۴۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

رحمتی: دست هواداران تیمم را می‌بوسم+تصویر

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم دو تیم استقلال و پرسپولیس همانند سال‌های دور، هیجان و تماشاگر را به ورزشگاه‌ها بازگردانند.
آفتاب‌‌نیوز :
 مهدی رحمتی با اشاره به دربی 81 در صفحه اینستاگرام خود نوشت: صحنه‌های زیبایی مشاهده شد. اول از همه اتحاد و احترام هواداران دو تیم در یادبود هادی نوروزی در دقیقه 24 یک فضای معنوی و مهربانانه‌ای را در ورزشگاه آزادی ایجاد کرد و اینکه هواداران دو تیم به هیچ بازیکنی بی‌احترامی نکردند. صحنه‌های فراوان در هجده قدم دو تیم در طول نود دقیقه یک مسابقه تماشایی را رقم زد و بازیکنان دو تیم با تلاش و غیرت مثال زدنی برای سربلندی تیم و خوشحالی هواداران‌شان تلاش کردند، البته نه اینکه کیفیت فنی بازی خیلی عالی بود بلکه با نگاه منطقی می‌توان از دربی 81 راضی بود. اینکه بعد از مدت‌ها ورزشگاه آزادی 90 هزار تماشاگر را به خود دید و دو قطب قدیمی فوتبال ایران و آسیا توانستند رضایت نسبی مردم و علاقمندان به فوتبال را فراهم کنند و هیچ چیز مهم‌تر از این موضوع نیست. به عنوان یک عضو کوچک از این دیدار، امیدوارم که دو تیم استقلال و پرسپولیس به مانند سال‌های دور، هیجان و تماشاگر را به ورزشگاه‌ها بازگردانند.

در پایان از همگی هواداران عزیز استقلال و پرسپولیس که برای حمایت از تیم‌های محبوب‌شان به ورزشگاه آمده بودند، صمیمانه تشکر می‌کنم و دست تک تک هواداران تیمم را می‌بوسم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین