کد خبر: ۳۲۸۱۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

«برنارد مرده است» + پوستر

پوستر تبلیغاتی نمایش «برنارد مرده است» با طرحی از امیر اسمی رونمایی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
گروه اجرایی این نمایش به کارگردانی علی سرابی با تکمیل مراحل فنی و پشت سر گذاشتن آخرین جلسات تمرین به روزهای آغازین اجرای خود نزدیک می‌شوند.

به گزارش آفتاب به نقل از ایسنا، «برنارد مرده است» که از هفته گذشته پیش فروش بلیت‌هایش را آغاز کرده است، روز دوشنبه یازدهم آبان ماه راس ساعت ۲۰ اجرای خود را در تالار ناظر زاده تماشاخانه ایرانشهر شروع می‌کند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است؛‌ کشورهای اشغال شده در جنگ جهانی دوم برای بالا نگه داشتن روحیه سربازهای اسیر دست به اقدامی عجیب زدند. زنان جوان داوطلبانه برای اسرا نامه نوشته و احساسات، خاطرات و گاه عشق را به آنان هدیه می کردند. برنارد که با یکی از این نامه‌ها عاشق زنی جوان به نام هلن شده به همراه دوست خود ژاک از اردوگاه فرار کرده و به سوی هلن می‌آید اما در بین راه به دست نازی‌ها کشته می‌شود. ژاک وارد ماجرایی پیچیده می‌شود و …

«برنارد مرده است» + پوستر

علاقه‌مندان می‌توانند، برای پیش خرید بلیت‌های این نمایش به سایت تیوال و گیشه نت مراجعه کنند.

علی سرابی بازیگر تئاتر در اولین تجربه کارگردانی خود یکی از نقش‌های این نمایش را بازی می‌کند. این بازیگر و کارگردان پیش از این تله تئاتر «هویت» را برای شبکه چهارم سیما ساخته بود.

عوامل نمایش «برنارد مرده است» عبارتند از: بازیگران به ترتیب ورود به صحنه: مرتضی اسماعیل کاشی، بهناز جعفری، مارال بنی‌آدم، علی سرابی و عاطفه رضوی، کارگردان: علی سرابی، مدیر تولید: محمد قدس، طراح صحنه: آتوسا قلمفرسایی، طراح لباس: الهام معین، طراح گریم: سارا اسکندری، طراح پوستر و بروشور: امیر اسمی، طراحی و مهندسی صدا: آیدین الفت، موسیقی: آنکیدو دارش، طراح نور و عکاس: مصطفی قاهری، دستیار کارگردان: عباس امیری، منشی صحنه: پانیذ باقری، مدیر صحنه: داود ونداده.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین