کد خبر: ۳۲۸۱۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

مورد عجیب بازی استقلال اهواز و سپاهان

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: برای فدراسیونی که تصمیم‌گیری خود را منوط به تصمیم‌گیری تیم‌های اصفهانی می‌کند، متاسف هستم.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما از بازی قبلی که در اهواز بود، به آقای عبدی، نماینده سازمان لیگ اعلام کردیم که ورزشگاه تختی با مشکل نور مواجه است و ما هم مشکلی برای برگزاری مسابقات خانگی در ساعت 15 نداریم.

وی افزود: چند روز پیش نیز طی نامه‌ای به فدراسیون این موضوع را اعلام کردیم. به هر حال وقتی در جایی مشکلی پیش می‌آید، فدراسیون و سازمان لیگ باید خودشان را با شرایط موجود آن استان سازگاری دهند و این که با قاطعیت نه بگویند، خوب نیست و من از سازمان لیگ گله‌مند هستم.

رییس هیات فوتبال خوزستان بیان کرد: جهت برگزاری دیدار تیم‌های استقلال اهواز و سپاهان اصفهان، نماینده سازمان لیگ که به اهواز آمده، به نماینده ما گفته است که می‌خواهد زمین ورزشگاه غدیر را ببیند، این در حالی است که زمین را تیم میزبان از قبل تعیین کرده است و نمی‌توانیم به آن‌ها بگوییم که در ورزشگاه غدیر بازی کنید. اکنون که مشکلی نیست و آب و هوا هم خوب است و نمی‌دانم علت چیست که می‌خواهند بازی را ساعت 16:50 برگزار کنند؛ آن کسی که برنامه‌ریزی می‌کند، اشتباه کرده است و دلیل نمی‌شود که همه آن اشتباه را ادامه دهند.

وی ادامه داد: ما گفته‌ایم که بازی باید در ورزشگاه تختی برگزار شود و خواستار برگزاری مسابقه در ساعت 15 بودیم و اگر زمان بازی 16:50 شود و مشکل نور باشد، به خود آن‌ها مربوط می‌شود، چرا که ما مشکل نور را به آن‌ها اعلام کرده بودیم و مکاتبات صورت گرفته است.

طالقانی خاطرنشان‌کرد: به هر حال برنامه ما این است که بازی ساعت 15 امروز (شنبه) برگزار شود و سازمان لیگ هم روز گذشته این موضوع را پذیرفت ولی امروز مجدداً مخالفت کرد. به هر حال ما دو هفته پیش در خصوص مشکل نور ورزشگاه تختی با سازمان لیگ مذاکره کردیم و می‌طلبید که آن‌ها هم در خصوص برگزاری بازی در ورزشگاه غدیر با ما مذاکره کنند تا ما هم با تیم‌مان صحبت کنیم تا موضوع حل و فصل شود، در حالی که در دقیقه آخر می‌گویند که می‌خواهیم ورزشگاه غدیر را ببینیم.

وی گفت: در هر صورت بازی قطعا در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود، در غیر این‌صورت ما اصلا بازی را برگزار نمی‌کنیم و من به عنوان رییس هیات فوتبال استان نمی‌گذارم بازی در ورزشگاه غدیر برگزار شود. ساعت هم دست خودشان است و ما مشکلات را برای برگزاری مسابقه در ساعت 16:50 به آن‌ها گفته‌ایم.

رییس هیات فوتبال خوزستان در ادامه گفت: نباید در دیداری که بین تیم‌های خوزستان و اصفهان است، نماینده سازمان لیگ اصفهانی باشد و ما اعتراض خودمان را نسبت به این مساله اعلام می‌کنیم. این نماینده با وجود این‌که نور ورزشگاه تختی مشکل دارد، می‌گوید من بازی را راس ساعت 16:50 آغاز می‌کنم.

وی افزود: ما هم اکنون طی نامه‌ای به سازمان لیگ اعلام کردیم که چرا نماینده باید اصفهانی باشد و چرا با توجه به مشکل نور ورزشگاه، او می‌خواهد جنجال به پا کند. او می‌گوید من راس ساعت 16:50سوت را می‌زنم و من هم به او گفتم با توجه به اعلام مشکل، این موضوع دست خود شما است.

طالقانی خاطرنشان‌کرد: نماینده سازمان لیگ، فرکی سرمربی سپاهان را با خودش به ورزشگاه تختی آورده است و به جای این‌که تاییدیه را از داور بگیرد، از فرکی نظر می‌خواهد و واقعا تاسف‌آور است برای فدراسیونی که از تیم‌های اصفهانی این قدر حمایت می‌کند و تصمیم‌گیری خود را منوط به تصمیم‌گیری این تیم‌ها قرار می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین