کد خبر: ۳۲۸۱۷۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

توقف یونایتد، برد پرگل آرسنال و پیروزی خانگی سیتی

تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و آرسنال با پیروزی برابر حریفان خود رقابتشان را در صدر جدول حفظ کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارها منچستریونایتد که به تازگی از جام اتحادیه حذف شده است، در خانه کریستال‌پالاس به میدان رفت و در نهایت با نتیجه صفر - صفر متوقف شد تا بازی‌های کم‌گل این تیم در هفته‌های اخیر ادامه داشته باشد. یونایتدها هفته قبل در داربی منچستر نیز برابر سیتی به تساوی بدون گل رضایت داده بودند.

به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار مهم، آرسنال در خانه سوانزی موفق شد به برد قاطعی دست یابد و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد تا خودش را به عنوان مدعی جدی قهرمانی در این فصل نشان دهد. در این دیدار ژیرو مهاجم فرانسوی شروع‌کننده طوفان توپچی‌های لندن بود که توانست عملکرد خوبی داشته باشد و گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 68 کوشینلی مدافع پیش‌تاخته آرسنال گل دوم تیمش را نیز به ثمر رساند. این پایان کار نبود و کمپل مهاجم کاستاریکایی آرسنال موفق شد گل سوم این تیم را نیز به ثمر برساند تا توپچی‌های شهر لندن پیش از دیدار حساس برابر آرسنال در لیگ قهرمانان روحیه بگیرند.

منچسترسیتی نیز که تا دقیقه 90 برابر نوریچ به تساوی یک بر یک رسیده بود با پنالتی یحیی توره بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت و سه امتیاز را کسب کرد. اوتامندی گل نخست سیتی را در نیمه نخست به ثمر رساند و کامرون زننده تک گل قناری‌ها در این دیدار بود. البته نوریچ یکی از بازیکنان خود را نیز در نیمه دوم از دست داد که با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

لسترسیتی شگفتی‌ساز این فصل نیز در خانه وست برومویچ با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید. دیدار نیوکاسل و استوک نیز گلی در بر نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین