کد خبر: ۳۲۸۱۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

رئال با گلزنی رونالدو در صدر لالیگا ماند

بازیکنان تیم رئال مادرید با برتری برابر تیم لاس پالماس درصدر جدول رده بندی لالیگا باقی ماند.
آفتاب‌‌نیوز :
شاگردان رافا بنیتس در ادامه هفته دهم رقابت های لالیگا عصر امروز (شنبه) سانتیاگو برنابئو میزبان بازیکنان تیم لاس پالماس بوده و این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست دادند و به صدر نشینی خود در این لیگ ادامه دادند.

به گزارش ایرنا، همانطور که انتظار می رفت بازیکنان تیم رئال در این دیدار خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه 4 دروازه لاس پالماس را گشودند. ایسکو در دقیقه 4، کریستیانو رونالدو در دقیقه 14 و خسه در دقیقه 43 برای تیم رئال گلزنی کردند و تنها گل تیم لاس پالماس را هرنان در دقیقه 38 درون دروازه کاسیلا جای داد، اما مانع از شکست تیمش در این دیدار نشد.

درنیمه دوم باز هم شاگردان بنیتس توپ و میدان را دراختیار داشتند و بارها به دروازه حریف نزدیک شدند اما مهاجمان این تیم با بی دقتی این فرصت ها را از دست دادند.

البته بازیکنان لاس پالماس نیز سه موقعیت جدید برای تغییر نتیجه این دیدار بدست آوردند، اما این فرصت ها نیز برای این تیم از دست رفت تا نتیجه تغییری نکند.

تیم رئال با کسب هر سه امتیاز این دیدار 24 امتیازی شد و همچنان درصدرباقی ماند.

تیم لاس پالماس نیز با شش امتیاز و یک پله سقوط به رده نوزدهم رفت. 
بیش از 85 هزار هوادار رئال این دیدار خانگی تیمشان را از نزدیک تماشا کردند.
کاسیلا، موردریچ، کروس، کاسیمیرو، واران، ناچو، مارسلو، ایسکو، دانیلو، خسه و کریستیانو رونالدو برای تیم رئال مادرید بازی کردند.
برای تیم لاس پالماس نیز مسا، ویرا، ژوزه، نونان، ال زار، گاریدو، سیون، گومز، بیگاس، آرتیلز و ژاوی وارس به میدان رفته و برابر رئال قرار گرفتند.
تیم بارسلونا در ادامه این رقابت ها و تا ساعتی دیگر مقابل تیم ختافه قرار می گیرد.
شاگردان لوییز انریکه برای کسب صدر نشینی در لالیگا باید تیم ختافه را با اختلاف بیش از 12 گل شکست دهند تا بتوانند به جای رئال در صدر قرار گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین