کد خبر: ۳۲۸۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶

هواداران سرخ آبی‌های پایتخت تشویق مالی می‌‌شوند

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از پیشنهاد این کمیته به سازمان لیگ مبنی بر تشویق مالی کانون هواداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
اسماعیل حسن زاده عصر شنبه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر،اظهار کرد: با توجه به اینکه هوداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دیدار روز گذشته (جمعه) در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی بویژه گرامیداشت یاد و خاطره کاپیتان پرسپولیس و عزاداری اباعبدالله حسین (ع)، خوب ظاهر شدند، به سازمان لیگ پیشنهاد دادیم از محل درآمد های حاصل از جریمه ها، کانون هواداران دو تیم تشویق مالی شوند. 

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: همواره باشگاه ها برای تامین هزینه های کانون هواداران خود، ردیف هایی را در نظر می گیرند که این بار ما از سازمان لیگ خواستیم از محل درآمد های حاصل از جریمه های صورت گرفته، کانون هواداران دو تیم تشویق شوند. 

حسن زاده در پاسخ به این سئوال که آیا درخصوص برخی حواشی ایجاد شده در شهرآورد هشتاد و یکم پایتخت، کمیته انضباطی تصمیم گیری کرده است یا خیر گفت: هنوز گزارش این دیدار به کمیته انضباطی ارسال نشده و بعد از دریافت گزارش ها و مطالعه آن، طبق ضوابط و مقررات، تصمیم گیری می کنیم. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین