کد خبر: ۳۲۸۳۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

حمله داماد خشمگین با قمه به خانه مادرزن

مردی که به خاطر اختلاف با همسرش، جنایتی تلخ را با همدستی دوستش در جنوب تهران رقم زده بود در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش جام جم آنلاین ، در این پرونده یاسر و امید متهم هستند، دهم فروردین امسال با حمله به خانه ای در جنوب تهران دو نفر را با ضربه های قمه به قتل رسانده و سه نفر دیگر را مجروح کردند. متهمان پس از این جنایت از محل فرار کردند که در جریان تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه دهم پلیس آگاهی فرستاده شد و متهمان دیروز به ریاست قاضی قربان زاده پای میز محاکمه قرار گرفتند.

در ادامه اولیای دم با حضور در جایگاه برای قاتلان تقاضای قصاص کردند.

یکی از مجروحان در شکایت خود گفت: شب حادثه امید به در خانه ما آمد و گفت به دنبال یک گچکار می گردد. به او گفتم پدرم گچکار است، اما به مسافرت رفته است. او از من خواست اجازه دهم داخل خانه بیاید و آب بخورد. من هم اجازه دادم. سپس مرد جوان از خانه خارج شد، اما 10دقیقه بعد دوباره بازگشت. در حال صحبت با او بودم که یاسر سر رسید.

یاسر و امید از زیر لباس خود قمه بیرون کشیدند و به زور وارد خانه شدند. یاسر خواهرم را کشت و بعد به ما حمله ور شد. امید هم با ضربه قمه برادرم حمید را کشت.

رئیس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به یاسر، از او خواست به دفاع از خود بپردازد که مرد جوان گفت: همسرم قهر کرده و به خانه مادرش رفته بود. من شب حادثه بدون برنامه قبلی همراه امید به آنجا رفتم و این جنایت رقم خورد. به خاطر مصرف مشروبات الکی حالت عادی نداشتیم.

رئیس دادگاه: اگر قصدی برای درگیری نداشتید، چرا همراه خود بنزین برده بودید؟

یاسر: می خواستیم برای ترساندن آنها در خانه را آتش بزنیم.

امید هم وقتی در جایگاه قرار گرفت، با رد اتهامش گفت: من قتلی مرتکب نشدم و یاسر اعضای خانواده اش را کشت. به یاسر گفتم قصد ازدواج دارم که او از من خواست همراهش بروم تا عاقبت ازدواج را ببینم.

رئیس دادگاه: در مراحل بازجویی در دادسرا به همدستی در قتل اعتراف کرده بودید، آن را قبول ندارید؟

امید: یاسر از من خواست قتل را گردن بگیرم تا بتواند از اولیای دم رضایت بگیرد.

پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین