کد خبر: ۳۲۸۳۹۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

پیش‌بینی بارش برف در تهران

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: به دنبال اعلام بارش برف و باران در استان‌های مازندران، اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی و جنوبی، نیروهای امداد و نجات در آماده باش کامل هستند.
آفتاب‌‌نیوز : معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: به دنبال اعلام بارش برف و باران در استان‌های مازندران، اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی و جنوبی، نیروهای امداد و نجات در آماده باش کامل هستند.
 
به گزارش «نسیم»، حسین درویشی گفت: به دنبال اعلام بارش برف و باران در استان‌های مازندران، اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، قزوین، اصفهان، خراسان رضوی و جنوبی، نیروهای امداد و نجات در این استان ها در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: به علاوه با توجه به وقوع برف ۳۰ سانتی‌متری در محور اسالم به خلخال پایگاه های جمعیت هلال‌احمر در این دو محور در حال آماده‌ باش هستند.

درویشی همچنین با اشاره به رهاسازی خودروهای در راه مانده در استان های برف‌گیر، اظهار کرد: بر این اساس ۲ در راه‌ مانده در محور تبریز به بستان‌ آباد، امداد رسانی و خدمات لازم را دریافت کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین