کد خبر: ۳۲۸۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

اظهارات جنجالی رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا

رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا با اظهار نظرهایش جنجال دیگری به پا کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از مارکا، با منتشر شدن سخنان کارلو تاوچیو علیه یهودیان و همجنس‌بازان جنجال دیگری به پا شد. صحبت‌های تاوچیو توسط روزنامه‌نگاری به نام «ماسیمیلیانو نوچیا کومینی» ضبط شده بود و این روزنامه‌نگار آن را پس از چند ماه منتشر کرد.

در طول این گفت‌و‌گو، زمانی که از کارلو تاوچینو درباره همجنس بودن یک مدیر ورزشی پرسیده شده، او در پاسخ گفت: آنها را از من دور نگه دار. من انسانی عادی هستم.

رییس فدراسیون ایتالیا با حالتی تمسخر آمیز درباره یهودیان نیز حرف زد و گفت: ضدیهودی نیستم ولی کسی هستم که از آنان حمایت می‌کنم. مدیر 28 کودک در «لومبادریا» بودم و سه نفری که توسط یهودی‌ها هدایت شدند، بهتر شدند ولی بهتر است یهودیان را تحت نظر داشت و مراقب آنان بود.

پس از انتشار این سخنان، کارلو تاوچیو از خودش برابر رسانه‌ها دفاع کرد و گفت: از جانب روزنامه‌نگاری که تصمیم گرفت مصاحبه چند ماه پیش مرا منتشر کند، ضربه خوردم. از جانب کسی که مدت‌ها او را می‌شناختم.

تاوچیو در ادامه افزود: رابطه خوبی با جامعه یهودیت دارم نه تنها از لحاظ ورزشی،‌ بلکه در آخرین کنگره فیفا از رژیم صهیونیستی حمایت کردم.

تاوچیو تاکنون بارها به خاطر صحبت‌های جنجال‌سازش بارها بارها مورد انتقاد واقع شده است. او در سال 2014 درباره حضور بازیکنان آفریقایی در کالچو ایتالیا گفته بود: در انگلیس، درباره بازیکن تازه‌وارد تحقیق می‌کنند تا بفهمند شرایط یک بازیکن حر‌فه‌ای را برای بازی کردن دارد یا نه اما در ایتالیا کسانی مثل اوپتی پوبا که قبلا موز می‌خورد، به ایتالیا می‌آید و در ترکیب لاتزیو بازی می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین