کد خبر: ۳۲۸۷۰۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

مدير عامل بانك صادرات چهره ماندگار مدیریت ایران شد

​در همايشي كه توسط انجمن مديريت ايران برگزار شد تندیس زرین چهره‌های ماندگار مدیریت ایران به اسماعيل لل‍ه‌گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، طی مراسمی به منظور تجلیل از چهره‌های ماندگار مدیریت ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما که با حضور مدیران برتر و برجسته و کارآفرینان نمونه کشور توسط انجمن مدیریت ایران و دبیرخانه اجرایی چهره‌های ماندگار مدیریت ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردید بر اساس ارزيابي عملكرد، دستاوردها و مستندات ارائه شده و به انتخاب هیأت داوران گواهینامه و تندیس زرین چهره‌های ماندگار مدیریت ایران به اسماعيل لل‍ه‌گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا گردید.

شايان ذكر است در این همایش كه صاحب نظران ، اساتيد دانشگاهها و كارشناسان و جمعی از مدیران عرصه صنعت و توليد كشور حضور داشتند از مدیران شرکت‌های بزرگ توليدي و صنعتي  و صنعتگران نمونه کشور قدردانی شد.

گفتني است در همايش زنجيره موفقيت سازماني که با حضور مديران ارشد بانک‌ها، بيمه‌هاي خصوصي و دولتي، شركت هاي توليدي برگزار شد، نشان عالي رهبري برتر در صنعت بانكداري به اسماعيل لل‍ه‌گانی، مديرعامل اين بانك اعطاگرديد و همچنين نشریه معتبر بنكر که هر ساله نسبت به انتشار رتبه بندی بانک های معتبر جهانی بر اساس شاخص های همچون قدرت، اندازه، حجم ، وضعیت سودآوری و... اقدام می نماید نتیجه رتبه بندی ١٠٠٠ بانک برتر دنیا را در جولای ٢٠١٥ منتشر ساخت که بر اساس رتبه بندی مذکور بانک صادرات ایران به عنوان برترین بانک در میان ١٠٠٠ بانک معتبر جهانی قرار گرفته و جایگاه ٢٧٨ را به خود اختصاص داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین