کد خبر: ۳۲۸۷۳۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

انتشار روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان از روز 13 آبان

عضو شورای سردبیری روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان از انتشار این روزنامه در روز 13 آبان خبر داد و گفت: روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان با رویکرد درازمدت و با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای روزنامه نگاری سایبری منتشر خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : علیرضا خامسیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتشار روزنامه الکترونیکی در ایران نسبتا تجربه جدیدی است و تاکنون به صورت جدی روزنامه‌ای با محوریت فرهنگ، سیاست و جامعه بصورت الکترونیکی منتشر نشده است ، البته تجربه این نوع روزنامه در عرصه ورزشی وجود دارد ولی روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان تلاش دارد که همه حوزه‌های مختلف را پوشش دهد.

وی ادامه داد: روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان رسانه‌ای تحلیل محور است البته این بدین معنا نیست که جنبه خبری روزنامه کمرنگ است ولی تلاش داریم با استفاده از نظرات کارشناسان مختلف در همه حوزه‌ها، مخاطبین نیازهای خود را در این روزنامه به دست بیاورند.

این فعال رسانه‌ای درخصوص ارتباط این روزنامه با محمدرضا عارف نیز گفت: آقای عارف مسئولیت حقوقی در این روزنامه ندارد، ولی مطمئنا از ایده‌ها و تفکر ایشان که همان تفکر اصلاح‌طلبی است در روزنامه استفاده خواهد شد.

وی از دکتر محمد حسن پیش‌بین به عنوان مدیر مسئول روزنامه امید ایرانیان نام برد و گفت: آقای پیش‌بین جزء السابقون انقلاب اسلامی است که عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا بوده و اکنون از اساتید دانشگاه تهران است.

خامسیان در پاسخ به این سوال که آیا روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان ارگان بنیاد امید ایرانیان است،گفت: روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان ارگان بنیاد امید ایرانیان محسوب نمی‌شود و سایت این بنیاد ارگان آن است البته هم‌پوشانی با فعالیت‌های بنیاد امید ایرانیان دارد.

وی در پایان با رد انتخاباتی بودن انتشار روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان تاکید کرد: این روزنامه با رویکرد درازمدت و با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری سایبری منتشر خواهد شد و مخاطبین می‌توانند از روز 13 آبان این روزنامه را در آدرس www.oinews.ir مشاهده کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین