کد خبر: ۳۲۸۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

اطلاع رسانی تبلیغی: نسخه جدید "آدرس یاب صوتی هوشمند" برای مواقع رانندگی

کافی است به "وی مپ" بگویید کجا می خواهید بروید. با فشار دادن و رها کردن دگمه سمت چپ، او آدرس را از شما خواهد شنید و شما را تا رسیدن به مقصد راهنمایی خواهد کرد. با وی مپ علاوه بر آدرس یابی صوتی، شما قادر خواهید بود تا نزدیک ترین مکان های مورد نیاز را تا شعاع 5 کیلومتری مشاهده کنید و به آن مکان، راهنمایی شوید.
آفتاب‌‌نیوز : آدرس یاب صوتی هوشمند یاVoiMapبرنامه ای است که با هدف رهیابی و مقصد یابی سریع در حین رانندگی، طراحی شده که این هفته در "بازار" قرار گرفته است این نرم افزار ، پیش از این نیز در بازار ارائه شده بود و اکنون با ارتقا و امکانات جدید، نسخه جدید آن در دسترس مردم ایران قرار گرفته است.

این برنامه چند تفاوت اساسی با برنامه های مشابه خود دارد:

1 - نخست اینکه برای آدرس یابی و مسیر یابی از تکنولوژی جستجوی صوتی استفاده می کند
.به این ترتیب دیگر نیازی نیست شما در حین رانندگی وقت خود را صرف پر کردن فرم جستجوی آدرس کنید.

کافی است به "وی مپ" بگویید کجا می خواهید بروید. با فشار دادن و رها کردن دگمه سمت چپ، او آدرس را از شما خواهد شنید و شما را تا رسیدن به مقصد راهنمایی خواهد کرد.

2 - این فقط شما نیستید که با وی مپ صحبت می کنید. چرا که با فعال کردن نرم افزار، او نیز با شما صحبت خواهد کرد وبه شما خواهد گفت که کجا هستید.

3 - با وی مپ شما قادر خواهید بود تا نزدیک ترین مکان های مورد نیاز را تا شعاع 5 کیلومتری مشاهده کنید و به آن مکان، راهنمایی شوید.

4 - با وی مپ شما دیگر نیازی به نقشه های آفلاین ندارید چرا که به سادگی می توانید هر مکانی را که بخواهید صدا بزنید و از آن عکس بگیرید. این تصویر در مموری شما ذخیره خواهد شد
.

5 - وی مپ علاوه بر ارائه دو نوع نقشه نرمال و هیبرید این قابلیت را دارد که تصاویر سه بعدی از جغرافیای شهری در اختیار کاربران خویش قرار دهد.

خلاصه اینکه با وی مپ شما مجهز به یک سیستم ناوبری صوتی هوشمند خواهید شد که بویژه در حین رانندگی بسیار می تواند مفید باشد.توجه داشته باشید که زبان صدایی که از وی مپ می شنوید بستگی به موتور صوتی و زبان های مورد پشتیبانی آن دارد. به عنوان مثال زبان فارسی از سوی موتور Google voice پشتیبانی نمی شود شما می توانید با نصب موتور های صوتی که از فارسی پشتیبانی می کنند تا وی مپ به زبان فارسی با شما صحبت کند. در حالت Default این صدا به زبان انگلیسی است.

وی مپ چگونه کار می کند؟

* با ورود به وی مپ، نرم افزار مکان کنونی شما را اعلام خواهد کرد. هر نقطه از نقشه را لمس کنید مشخصات نقطه مندرج بر روی نقشه، بطور صوتی معرفی خواهد شد و مسیر رسیدن به نقطه مورد نظر نمایش و فاصله و زمان رسیدن به مکان مورد نظر از سوی نرم افزار ارائه می شود.

* برای جستجوی صوتی کافی است دگمه ای که علامت Talk بر روی آن است را فشار دهید، آدرس را بگویید و سپس علامت جستجو را فشار دهید. نرم افزار،اطلاعات فوق برایتان ارائه خواهد کرد. توجه داشته باشید که در هنگام گفتن آدرس به وی مپ، آن را واضح و در محیط آرام بیان کنید.

* برای یافتن اماکن مندرج در گزینه های جستجو، کافی است پس از انتخاب گزینه مورد نظر، دگمه جستجو را فشار دهید تا نزدیک ترین اماکن را تا شعاع 5 کیلومتری مشاهده نمایید. با لمس کردن هر کدام از مارکر های بر روی نقشه، عنوان مکان بر روی آن ظاهر خواهد شد.در نسخه جدید این امکان اضافه شده است که با لمس هر کدام از این عناوین، اطلاعات مکان مورد علاقه و مسیر رسیدن به آن در قالب نقشه جداگانه نمایش داده می شود.

نسخه جدید

 * در نسخه جدید این امکان ایجاد شده است که شما با لمس هر نقطه بر روی نقشه بتوانید آدرس یاب صوتی هوشمند را فعال کنید. به این ترتیب با ورود به و خروح از شعاع 20 متری مقصد، نرم افزار به شما هشدار صوتی و متنی ورود به و خروج از محدوده مقصد را خواهد داد. صدای هشدار ورود، زنگ گوشی شما و صدای هشدار خروج، زنگ بیدار باش آن است. با لمس طولانی نقشه، می توانید مقصد پیشین را حذف و سیستم هشدار آدرس را غیر فعال نمایید.


برای دانلود اینجا کلیک کنید
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین