کد خبر: ۳۲۸۸۴۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰

اعلام زمان و مکان برگزاری مراسم چهلم هادی نوروزی

مراسم چهلمین روز درگذشت هادی نوروزی در سه بخش برگزار خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش میزان، مراسم عمومی چهلمین روز درگذشت کاپیتان فقید پرسپولیس از ساعت 14 روز پنجشنبه بر سر مزار آن مرحوم برگزار خواهد شد.

مراسم روز و شب چهلم زنده یاد هادی نوروزی در زادگاهش برگزار خواهد شد. این مراسم در سه بخش خواهد بود که بخش عمومی آن با حضور دوستداران هادی نوروزی و عموم مردم از ساعت 14 الی 16 روز پنجشنبه 14 آبان بر سر مزار آن زنده یاد در آرامستان "شهدای کپورچال" برگزار می‌شود.

قرائت قرآن کریم، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، هم‌آوایی حاضران در مراسم، نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی برای اهل بیت پیامبر (ص) و سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) از برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

همچنین پیش از این برنامه، با توجه به اینکه در جریان دیگر مراسم‌های مربوط به هادی نوروزی به دلیل کثرت کم‌نظیر و شایان تقدیر مردم و هواداران، این امکان فراهم نشد تا خانواده هادی نوروزی برنامه‌ای را به شخصیت‌های ورزشی استان، قهرمانان ورزشی سایر رشته‌ها، دست‌اندرکاران و مسئولان بخش‌های مختلف و همچنین پیشکسوتان پرسپولیس و همبازیان کاپیتان پرسپولیس اختصاص دهند، برنامه‌ای در یکی از تالارها با حضور مدعوین تدارک دیده شده است.

همچنین خانواده نوروزی برای مراسم چهلمین شب درگذشت آن روان‌شاد با ارسال دعوت‌نامه‌هایی حدود 1000 نفر از دوستان، بستگان و آشنایان از اهالی "کپورچال" را دعوت کردند.

در این ارتباط تاکید می‌شود مردم قدرشناس و مهربان و هواداران متعصب پرسپولیس که قصد دارند برای همدردی مجدد و یادمان هادی عزیز در مراسم چهلم وی شرکت کنند، می‌توانند از ساعت 14 روز پنجشنبه بر سر مزار آن زنده یاد حضور یابند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین