کد خبر: ۳۲۸۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

پرداخت جریمه یک بانک آلمانی به اتهام نقض تحریم‌های ایران

خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع آگاه گزارش داد: دویچه بانک آلمان موافقت کرد برای پایان دادن به اتهامات نقض تحریم های آمریکا علیه ایران و سوریه جریمه نقدی پرداخت کند.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک فرد مطلع از این مساله روز سه شنبه گفت که دویچه بانک در توافق با مقامات آمریکایی پذیرفته است که به اتهام نقض تحریم‌های وضع شده از سوی آمریکا علیه ایران ، سوریه و چند کشور دیگر، بیش از 200 میلیون دلار به واشنگتن جریمه پرداخت کند.

به گزارش ایسنا، این بانک بزرگ آلمانی قرار است این جریمه‌ها را به اداره ایالتی خدمات مالی نیویورک، فدرال رزرو و بانک مرکزی آمریکا پرداخت کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، هر چند مسئولان دویچه بانک تاکنون اظهار نظری درباره‌ی این توافق نکرده‌اند. انتظار می‌رود خبر آن به طور رسمی در هفته جاری اعلام شود. آمریکا در سالهای اخیر موسسات مالی و بانک‌های دیگری را نیز به اتهام نقض تحریم‌های وضع شده از سوی این کشور ملزم به پرداخت جریمه‌های نقدی سنگین کرده است. به عنوان مثال، بانک بی‌ان‌پی پاریباس فرانسه توافق کرد برای خاتمه دادن به این اتهامات جریمه ای بالغ بر 8/9 میلیارد دلار به واشنگتن پرداخت کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین