کد خبر: ۳۲۸۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

آزمون بازی گوام را هم از دست داد؟

بعید به نظر می رسد کروش سردار آزمون را به شرق دور ببرد.
آفتاب‌‌نیوز :
همین دو سه روز پیش بود که معلوم شد سید جلال حسینی به بازی ترکمنستان و گوام نمی رسد. او پیش از بازی نفت و استقلال خوزستان، در جریان تمرین تیمش، بی آنکه به بازیکنی برخورد داشته باشد مصدوم شد. سید جلال در این باره توضیح می دهد: «این هم از بدشانسی من است. 

به گزارش آفتاب، خبرآنلاین در ادامه نوشت: از روزی که مصدوم شدم دارم فکر می کنم که چه اتفاقی افتاده؟ فقط یک بغل پای ساده زدم، همین.» او می خواست در بازی ترکمنستان 100 تایی شود؛ یعنی بازی ملی اش به عدد 100 برسد. او با ناراحتی می گوید: «با از دست دادن بازی ترکمنستان و گوام حالا باید تا فروردین سال بعد منتظر بمانم. امیدوارم تا آن زمان اتفاق دیگری نیفتد.» 

حالا دومین خبر بد برای کروش مصدومیت سردار آزمون است. این بازیکن که دوشنبه شب برای روستوف به میدان رفت مشکل خاصی در زمین نداشت اما پس از مسابقه مشخص شد کشاله پایش دچار مشکل شده است. خبری که دیروز از روسیه رسید حکایت از آن داشت که کشاله این بازیکن 4 میلی متر پاره شده است. با این مصدومیت، سردار بازی ترکمنستان را از دست می دهد. پارگی کشاله او چندان مزمن نیست با این حال بهتر است استراحت کند. بدین ترتیب او باید در بازی ترکمنستان بیرون بماند اما بعید است در سفر به گوام هم تیم ملی را همراهی کند. 

از آنجا که سفر به گوام با پرواز عادی انجام می شود، مسیر پروازی 30 ساعت و خرده ای خواهد بود و برای آزمون چنین سفری اصلا خوب نیست. پزشکان تیم روستوف معتقدند که علت اصلی آسیب دیدگی این بازیکن جوان، پروازهای متعدد و استراحت کم بوده است. به همین دلیل بعید به نظر می رسد کروش سردار را به گوام هم ببرد. 

با اینهمه قرار است روز شنبه هفته آینده آزمون به همراه سعید عزت اللهی دیگر بازیکن روستوف به ایران بیاید. او پس از حضور در ایران قرار است تست های لازم را زیر نظر دکتر پرهام خانلری بدهد و پس از آن رسما اعلام شود وضعیت این بازیکن به چه شکل خواهد بود. پزشکان تیم ملی هم فعلا از اعلام نظر درباره آزمون خودداری کرده اند ولی چنین مصدومیت هایی معمولا نزدیک به دو هفته تا یک ماه بازیکن را دور از میادین نگه می دارد. البته آزمون امیدوار است مصدومیتش اینقدرها حاد نباشد و بتواند با فیزیوتراپی و آب درمانی زودتر برگردد و تمریناتش را شروع کند. با این شرایط به نظر می رسد غیبت او در دو بازی ترکمنستان و گوام قطعی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین