کد خبر: ۳۲۹۰۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹

سراج: وضعیت اختلاس و رشوه، در شأن نظام نیست

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از عزم جدی قوه‌ قضائیه برای مبارزه جدی با فساد خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
ناصر سراج در جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه آیت‌الله صادق آملی لاریجانی فرزند مازندران است و دغدغه بسیاری برای حل مشکلات قضائی این استان دارد، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات کشور، از آمریکا سرچشمه می‌گیرد و در 36 سال گذشته با تحریم جدی و جنگ نرم کشور آمریکا روبه رو شدیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اشاره کرد: نتیجه تحریم‌های آمریکا، افزایش بیکاری و در نتیجه ورودی پرونده‌ها به دادگاه‌ها است.

سراج با بیان اینکه دستگاه قضایی باید پیشگیری را بر برخورد ترجیح دهد، عنوان کرد: تلاش داریم تا جلوی رانت‌ها و افزایش جرائم را با شفاف‌سازی در جامعه بگیریم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه در زمان تحریم‌ها بر کشور، افراد سوءاستفاده‌کننده کم نبودند، اظهار کرد: وضعیت اختلاس و رشوه در کشور، در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی با اشاره به اینکه در دولت قبل در جلسات ستاد مبارزه با فساد اقتصادی شرکت نمی‌کردیم و در حال حاضر رئیس آن ستاد امروز در زندان است، عنوان کرد: برخی از وکلا با گرفتن پول‌های هنگفت، راه‌های فرار از قانون را می‌دانند.

سراج اضافه کرد: در پرونده 3 هزار میلیاردی، 10 میلیارد تومان یکی از وکلا قبل از شروع وکالتش دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، کوه‌خواری و زمین‌خواری را مهمترین مشکل استان مازندران دانست و عزم قوه‌قضائیه برای مبارزه جدی با فساد را در دادگستری‌ها اعلام و تاکید کرد: زمین‌خواران مرفه بی‌درد هستند و اقدامات خوبی هم در مازندران برای مبارزه با زمین‌خواری در حال انجام است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین