کد خبر: ۳۲۹۰۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵

کسی که در بازی ذوب‌آهن روی مغز پرسپولیس‌ها رژه رفت

گزارشگر اصفهانی لیگ برتر بار دیگر نشان داد که در طول گزارش‌هایش، به تیم‌های اصفهانی تعصب دارد و اگر اشتباه کند، هیچگاه بابتش عذرخواهی نمی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
دیروز عالم و آدم دیدند که جهانبازی در اخراج ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس چه اشتباه بزرگی مرتکب شد. کاملا معلوم بود که توپ به سینه این بازیکن برخورد کرده است. در لحظه اول ممکن بود خیلی ها اشتباه کنند ولی وقتی چند بار صحنه آهسته پخش شد، کاملا پیدا بود که داور چه اشتباه بزرگی کرده است اما حتی در این لحظات گزارشگر اصفهانی به دفاع از عملکرد جهانبازی می پرداخت و می گفت تصمیمش درست بوده است! 

وقتی بازیکنان پرسپولیس به جهانبازی اعتراض می کردند گزارشگر اصفهانی ابتدا گفت: «صادقی توپ رو با دستش لمس کرد!» ثانیه هایی بعد وقتی تصویری پخش شد که نوراللهی در لحظه اخراج به داور می گفت که توپ به سینه صادقی خورده، گفت: «نوراللهی می گه توپ به دستاش نخورده ولی به دستاش خورده!» او در لحظه اعتراض برانکو هم گفت: «کاملا مشخصه که توپ خورده به دستش. باز همه خودشان کارشناس هستن.» این گزارشگر حتی در صحنه زمین خوردن کاوه رضایی در محوطه جریمه پرسپولیس وقتی متوجه شد داور کاملا درست خطا نگرفته، به شکل عجبی گفت: «داور این صحنه رو خطا نمی‌گیره» یعنی این صحنه خطا بود!

درباره گزارشگر اصفهانی باید عرض کرد که او اولین بار نیست تعصبی برای تیم های شهرش اعتراض می کند. چندی قبل استقلالی‌ها به شدت به این گزارشگر اعتراض داشتند چون در جریان بازی این تیم و سپاهان، به شکل عجیبی مدام از تیم شهرشان حمایت می کرد و حتی بعد از گل خوردن آبی ها در دقیقه 35 طوری تلقین می کرد که استقلال دیگر نمی تواند جبران کند. همین امسال هم او در جریان بازی سپاهان و اصفهان هم که به شکست قرمزها منجر شد، دوباره تعصبی گزارش می کرد. در همان بازی و در صحنه برخورد علیپور با گردان دروازه سپاهان او خیلی جانبدارانه و در قامت یک کارشناس با قاطعیت گفت: «باید علیپور اخراج می شد!» در حالی که کارشناس ها اعتقادی به این مسئله نداشتند. او بعد از عقب افتادن پرسپولیس هم با حالتی که تمسخر آمیز به نظر می رسید، طوری حرف می زد که گویا پرسپولیس باخته و اصلا نمی تواند بازی را جبران کند. این تنها موارد درباره گزارشگر اصفهانی نیست و اگر سرچ کوچکی درباره او بزنید متوجه می شوید بارها و بارها انتقاد همه رسانه ها را برانگیخته است. 

اشتباهات او بی پایان است و جالب اینجاست هیچگاه بابت اشتباهاتش عذرخواهی نکرده. از شاهکارهای او همین بس که یک بار گفته بود: «قدیمی پور آخرین گل دربی تهران رو زده!» منظورش دروازه بان سوم پرسپولیس بود!

او در بازی دیروز پرسپولیس و ذوب آهن جملات قصار دیگری هم به زبان آورد؛ *در لحظه ای که دوربین نشان داد رجب زاده در محوطه جریمه صد در صد تمارض کرد و می خواست پنالتی بگیرد گزارشگر گفت: «اینم صحنه آهسته. بازیکن پرسپولیس یه پا می ذاره!» این هم اوج طرفداری از تیم شهرشان بود.

*نیمه دوم ذوب آهن فوق العاده بد بازی کرد و این پرسپولیس بود که موقعیت های گلزنی خوبی خلق کرد. در لحظاتی که میزبان بسیار بد بازی می کرد و بازیکنان این تیم موفق شدند چند پاس به هم بدهند او با اغراق فراوان گفت: «ذوب آهن تیکی تاکایی بازی می کنه.»

*پرسپولیس چند حمله خطرناک روی دروازه ذوب آهن انجام داد و کاملا تیم برتر زمین بود اما گزارشگر اصفهانی به شکل عجیبی گفت: «پرسپولیس داره بیشتر ضد حمله می زنه!» در همان دقایق روی دروازه ذوب آهن خیمه زده بودند. 

*پرسپولیس در نیمه دوم همه جوره برتر بود و دوباره گزارشگر اصفهانی به هواخواهی از تیمش بلند شد: «پرسپولیس بعد از 10 نفره شدن خیلی خوبه لایه لایه دفاع می کند!»

به گزارش خبرآنلاین؛ او در طول مسابقه هم مدام دقیقه بازی را اشتباه می گفت. مثلا دقیقه 80 می گفت الان دقیقه 82 هستیم. یا دقیقه 85 می گفت دقیقه 87 بازی رو سپری کردیم!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
0
خب گزارشگر اصفهانیه. منطقیه از تیم هم شهریش دفاع کنه
پاسخ ها
سمانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
گزارشگر باید بدون غرض و میل شخصی بازی رو گزارش کنه . در حین گزارش باید صادقانه گفتار داشته باشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین