کد خبر: ۳۲۹۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

پلیس به دنبال کلاهبرداری که ماهرانه از مردم سرقت می‌کرد+تصویر

کلاهبردار حرفه ای یوسف آباد که با شکار مالباختگان در پای خودپرداز و با سوء استفاده از غفلت آنان اقدام به سرقت کارت عابر بانک و برداشت وجه از حساب آنان می کرد، را شناسایی کنید.
آفتاب‌‌نیوز :
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بیستم مرداماه فردی با مراجعه به کلانتری 125یوسف آباد به مأمورین اعلام نمود : جوانی پس از برداشت رمز عابربانک ، به شیوه ای ماهرانه کارت مرا سرقت و در ادامه مبلغ هفت میلیون تومان از آن برداشت کرد.

پرونده در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ:با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور بازپرس شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای ناحیه 6 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات مالباخته:مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : برای دریافت پول ، به عابربانک شعبه امیرآباد مراجعه کردم . شخصی با استفاده از غفلت اینجانب ، رمز عابربانک مرا برداشته و در ادامه با شگردی خاص کارت مرا سرقت کرد و نهایتا مدعی شد که کارت توسط دستگاه ضبط شده است ؛ در حالیکه قصد داشتم تا فردای آنروز برای گرفتن کارت به شعبه بک مراجعه کنم ، پس از گذشت یک ساعت و با دریافت پیامک بانکی متوجه شدم که در چندین مرحله مبلغ هفت میلیون تومان از حساب بنده برداشت شده است .

شناسایی تصویر متهم:با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته بانکی و تأیید مالباخته ، کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر جوانی حدودا 35 ساله شدند که به شیوه ای ماهرانه اقدام به سرقت کارت عابربانک مالباخته نموده است ؛ در ادامه ، با بررسی تراکنش مالی حساب عابربانک متعلق به مالباخته ، کارآگاهان موفق به شناسایی دو مغازه طلافروشی در خیابان پیروزی و خیابان کریم خان شدند که این جوان در دو نوبت اقدام به خرید سکه و طلاجات از آنها کرده بود .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد : در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر بدست آمده از متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، مخفیگاه و یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس 21865649 در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند ؛ همچنین از کلیه شکات و مالباختگان دیگر که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند نیز دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سهروردی شمالی - خیابان خرمشهر - میدان نیلوفر مراجعه نمایند .

پلیس به دنبال کلاهبرداری که ماهرانه از مردم سرقت می‌کرد+تصویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین