کد خبر: ۳۲۹۲۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸

خیز فرهاد مجیدی برای اسطوره شدن در استقلال

کاپیتان سابق استقلال تهران از قدیمی های این تیم می‌گوید. او که کمتر حرف می زند ، در تقویم می گردد و در روزهای استراحت ، یکباره علاقه اش به استقلال را به رخ می کشد.
آفتاب‌‌نیوز :
فرهاد مجیدی جدیدترین پست اینستاگرامش درباره استقلال است. او سری به ویکی پدیا زده و درباره بنیانگذار باشگاه دوچرخه سواران نوشته است. درباره مرحوم علی دانایی فرد ، یکی از اولین هایی که فوتبال را به ایران آوردند . فوتبال حرفه ای را. یکی از بنیانگذاران استقلال در سال 1324 . پدر ایرج دانایی فرد ، مهاجم بزرگی که گل ایران در جام جهانی 1978 را به اسکاتلند زده است. یکی از بزرگان تاریخ استقلال . 

فرهاد مجیدی در روزهای استراحت در دبی و اسپانیا که بدون رفتن به کلاس های پیشرفته مربیگری همچنان سپری می شود و روزهایی که با خوشی در کنار تیام و امیرش سپری می شوند، سعی می کند تا رابطه صمیمی اش را با استقلالی ها حفظ کند. او که خیلی اهل حرف زدن نیست و خیلی هم خوب مصاحبه نمی کند ، ترجیحش به جای بودن در رسانه ها ، استفاده از همین پست های کوتاه است تا چهره ای متفاوت از خود در میان استقلالی ها بسازد. او که حالا در فضای مجازی و البته در نظرسنجی هایی مثل 90 ، محبوب ترین ستاره استقلال است ، در روزهایی که نه فوتبال بازی می کند و نه تلاشی دارد برای تبدیل شدن به یک مربی در قواره مربیگری استقلال ، همچنان نامش را در صدر اسامی محبوب های استقلال نگه می دارد و می رود به یک چهره اسطوره ای در تاریخ این تیم تبدیل شود. یکی مثل دیوید بکام برای منچستر و چه جالب که او هم لقب فرهاد دیوید بکام را از هواداران استقلال گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین؛ مجیدی در آخرین پست خود نوشته است: «مرحوم علي دانايي فرد از بنیان‌گذاران تیم فوتبال باشگاه استقلال و از یاران اولیه این تیم در سال ۱۳۲۴ بود. او نخستین مربی استقلال بوده و بیش از دو دهه مربی‌گری آبی‌پوشان تهران را بر عهده داشت و طولانی‌ترین دوران مربی‌گری در تاریخ باشگاه محبوب مان از آن اوست. از او به عنوان پدر فوتبال باشگاه استقلال یاد می‌شود و خيلي ها به دليل افتخارات و دوران طولاني مربيگري در تيم محبوب مان به او لقب فرگوسن استقلال را داده اند . چهارده آبان ، سالروز درگذشت ايشان است . خواستم به عنوان عضو كوچك خانواده استقلال ياد اين بزرگمرد را گرامي داريم . روحش شاد.»

خیز فرهاد مجیدی برای اسطوره شدن در استقلال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین