کد خبر: ۳۲۹۳۷۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

مدیر پرسپولیس متهمی جدید برای ضربه زدن به پرسپولیس معرفی کرد!

علی اکبر طاهری که پیشتر اعتقاد داشت پرسپولیس را می زنند تا کفاشیان بتواند وزارت ورزش را در تیمداری نا موفق نشان دهد حالا کمتر روی گفته قبلی مانور می کند و می گوید از او خواسته بودند پول خرج حاشیه ها کند!
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبر طاهری سرپرست مدیریت باشگاه پرسپولیس که از محیطی بیگانه با فوتبال و به واسطه اعتمادی که وزیر ورزش به مدیریت اجرایی اش داشت ابتدا به صندوق حمایت از ورزشکاران و سپس به باشگاه پرسپولیس آورده شد ، ر چند روز گذشته به دلیل داوری پر اشتباه بازی پرسپولیس و ذوب آهن ، انتقادهایی داشته که می تواند سرفصلی جدید در ورزش ایران باشد.

 اتهاماتی که اگر ثابت شوند ، می تواند سرنوشت فوتبال کشور را تغییر دهند اما او با گذشت 48 ساعت در کلامش نشان می دهد برای آنچه مدعی شده ، مستند ملموسی ندارد و ادبیات گفتاری اش را تغییر داده است. طاهری که پیشتر سر پیکان انتقادش به کفاشیان بود و می گفت او به دلیل مشکل با وزیر ورزش ، پرسپولیس را با داوری ها می زند ، حالا با این سئوال روبرو شده که اگر هدف انتقام گیری از وزارت ورزش است ، چرا استقلال را نمی زنند و او ناچار است با احتیاط بگوید:«نوبت استقلال هم می رسد.» اما ادبیات گفتاری طاهری و نوک پیکان انتقاد او دیگر خیلی کفاشیان را هدف قرار نداده است و در جدیدترین گفت و گویش از مقصرینی جدید اسم برده است. از آنهایی که به او گفتند فوتبال ناپاک است و باید برای حاشیه هایش هزینه کند و البته از یک مدعی قدیمی یعنی امیر عابدینی که در اینستاگرامش به او انتقاد کرده و گفته بود اگر فکر می کند داوری ها مشکل دارد ، باید از علیرضا اسدی ، دبیرکل فدراسیون پاسخ بخواهد که مسئول مستقیم اجرایی فدراسیون فوتبال است و البته تحت حمایت وزارت ورزش!

به گزارش خبرآنلاین؛ عابدینی بدجور بازی پرسپولیسی ها را در سفر خارج از کشورش خراب کرد تا آنها حالا منتقدش باشند. خمارلو ، مدیر روابط عمومی این تیم دیروز به او اشاره کرد و بی آنکه اسم ببرد گفت آقایانی که در ابتدای فصل مانع از اسپانسر داشتن تیم شدند ، حالا بهانه های جدید می آورند و بعد از او خود طاهری هم بخشی از گناه های جریان سازی را را گردن عابدینی انداخته است. عابدینی که این روزها به شدت نزدیک با مهدی تاج است و حتی از خارج کشور با پستی اینستاگرامی نگذاشت دوست اصفهانی اش زیر فشار طاهری قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین