کد خبر: ۳۲۹۵۵۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

پیروزی پرگل بایرن‌مونیخ در بوندس لیگا

بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه پرگل 4 بر صفر اشتوتگارت را در هفته دوازدهم بوندس لیگا از پیش رو بردارد تا موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کند.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته دوازدهم بوندس لیگای آلمان عصر امروز شنبه با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در خانه به مصاف اشتوتگارت رفت که این دیدار در نهایت با برتری 4 بر صفر مونیخی ها به پایان رسید تا باواریایی‌ها 34 امتیازی شوند و همچنان در صدر جدول باقی بمانند.

به گزارش ایسنا، در این دیدار بایرن مونیخ در همان ابتدا توانست ابتکار عمل را به دست بگیرد و تا دقیقه چهلم مسابقه 4 گل به ثمر برساند و پس از آن بازی دیگر گلی نداشت تا در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان برسد. ابتدا آرین روبن که به تازگی از بند مصدومیت رها شده موفق شد در دقیقه 10 بایرن را پیش بیاندازد. در ادامه نوبت به کاستا یکی از بهترین بازیکنان این فصل اروپا رسید تا بار دیگر ارزش‌های خودش را ثابت کند. هافبک فصل قبل شاختار روی یک ضد حمله موفق شد در دقیقه 17 مسابقه گل دوم بایرن را به ثمر برساند. او پاس گل اول بایرن مونیخ را نیز در این دیدار داده بود.

بایرنی‌ها در ادامه باز هم توانستند بر بازی مسلط باشند و این بار در دقیقه 37 توسط لوبرت لوواندوفسکی به گل سوم دست یافتند تا او نیز در این پیروزی نقش داشته باشد. این پایان کار نبود و تنها 3 دقیقه بعد توماس مولر از راه رسید و موفق شد با هنرنمایی خود در دهانه دروازه گل چهارم بایرن را نیز به ثمر برساند تا نیمه نخست با برتری 4 بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم اشتوتگارت یک گل به ثمر رساند که داور آن را آفساید اعلام کرد. در ادامه بایرنی‌ها که دیگر عطشی برای گلزنی نداشتند فرصت‌هایشان را یکی پس از دیگری از دست دادند تا این دیدار در نهایت با همان نتیجه 4 بر صفر به پایان برسد. بایرن هفته قبل نیز موفق شده بود 5 گل به آرسنال بزند تا نشان دهد که یکی از بهترین های این فصل اروپاست.

در دیگر مهمی که امروز برگزار شد بایرلورکوزن و کلن در داربی راین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر یک تیم مهمان به پایان رسید. در این دیدار لورکوزن از دقیقه 53 با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه داد و تک گل این تیم را نیز هرناندز مهاجم پیشین منچستریونایتد به ثمر رساند ولی در ادامه دو گل مارو در دقایق 17 و 72 باعث شد کلن داربی راین را با برتری به پایان برساند.

وولفسبورگ نایب قهرمان فصل گذشته نیز در ادامه نتایج ضعیف خود در خانه ماینس با دو گل شکست خورد. هرچند درک بلر ملی پوش آلمانی وولفسبورگ و پدیده جوان ژرمن‌ها از دقیقه 14 از زمین اخراج شد تا ماینس با یک بازیکن بیشتر بتواند با بلانیس و یونس مالی دو بار گلزنی کند. همچنین دو دیدار نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مونشن گلادباخ صفر – اینگول اشتاد صفر

هوفن هاینم صفر – فرانکفورت صفر

آخرین دیدار امشب را دارمشتات و هامبورگ برگزار خواهند کرد اما فردا یکشنبه یک دیدار بسیار حساس برگزار می‌شود و در داربی وست فالن دو تیم پر طرفدار فوتبال آلمان یعنی دورتموند و شالکه به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار اهمیت زیادی برای دو تیم دارد. دورتموند نمی خواهد از کورس صدرنشینی عقب بیافتد و شالکه نیز می خواهد خودش را به صدر جدول نزدیک کند. در جدول رده بندی بایرن مونیخ با 34 امتیاز صدرنشین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین