کد خبر: ۳۲۹۵۸۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷

پیش بینی افزایش بارندگی ها در قم از نیمه هفته جاری

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی قم با اشاره به بارندگی های پراکنده چند روز گذشته در این استان، گفت: بارش باران از نیمه هفته جاری در این استان به ویژه بخش کهک شدت می گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمدرضا قاضی، با بیان اینکه اواخر هفته گذشته شاهد بارش های کمتر از یک دهم میلی متری بودیم، به ایرنا گفت: آسمان امروز قسمتی ابری به تدریج با افزایش ابر در پاره ای نقاط، رگبار و باران پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه فردا نیز همین روند ادامه دارد، اضافه کرد: فردا صبح از میزان ابرها کاسته شده و بعدازظهر شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده خواهیم بود.

به گزارش خبرآنلاین، وی ادامه داد: روز دوشنبه سامانه بارشی، تقویت و آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران و مه صبحگاهی پیش بینی می شود. 

قاضی با بیان اینکه بیشتر بارش های شب گذشته تا صبح امروز در بخش مرکزی استان بوده است، گفت: میزان بارش ها در 24 ساعت گذشته در ایستگاه های شکوهیه، کوشک نصرت، دستجرد و جعفریه به ترتیب 0.4، 0.4، 0.2 و 0.2 ثبت شده است.

وی حداکثر دمای روز گذشته را 17 و حداقل دمای صبح امروز را 10 درجه سانتیگراد عنوان و پیش بینی کرد: برای امروز بعدازظهر حداکثر دمای هوا به 18 و حداقل دمای هوا به 9 درجه سانتیگراد برسد.

وی با بیان اینکه طی دو روز آینده روند کاهشی دما نامحسوس است، افزود: حداکثر دما برای فردا و پس فردا به ترتیب به 17 و 16 درجه سانتیگراد می رسد و از روز سه شنبه با تقویت سامانه بارشی، دمای هوا مقداری کاهش می یابد و از سه شنبه تا پایان هفته دمای هوا روند افزایشی دارد.

قاضی پیش بینی کرد: در روزهای نخست هفته آینده روند کاهشی دمای هوا را پیش رو داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین