کد خبر: ۳۲۹۶۰۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

افتتاح نمایشگاه مطبوعات با حضور رییس‌جمهور

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها لحظاتی پیش (امروز یکشنبه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در مصلای امام خمینی (ره) به طور رسمی گشایش یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
در آیین افتتاحیه این نمایشگاه علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری، سفرا و میهمانان داخلی و خارجی، مدیران عامل خبرگزاری ها و نشریات کشور و اصحاب رسانه حضور دارند.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری روز گذشته (شنبه) نخستین روز فعالیت خود را آغاز کرد. بازدید عمومی دومین روز بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از ساعت 11 خواهد بود.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه برگزار می شود.

امسال این نمایشگاه با رویکرد خانواده محوری، با هدف آشتی خانواده ها با مطبوعات و رسانه ها و دعوت از همه خانواده ها از کودکان تا کهنسالان برای حضور در نمایشگاه و پیوند آنها با رسانه و ترغیب و تشویق برای مطالعه انجام گرفته است. 

در نمایشگاه امسال گروه دین و اندیشه با 27 شرکت کننده، فرهنگی و هنری 57، سیاسی و اقتصادی 79، آموزشی و تخصصی 71، عمومی و خانواده 44 و کودک و نوجوان با 7 شرکت کننده در نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرده اند. 

حضور پر رنگ نشریات دانشجویی، استانی، منطقه ای، محلی، هنری، خانواده، علمی، فناوری، الکترونیک، سایت های مختلف خبری و ... نیز در این دوره نمایشگاه به صورت متنوع قابل مشاهده و چشمگیر است. 

به گزارش ایرنا، بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها 16 تا 22 آبان ماه 94 با شعار نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه، با حضور بالغ بر 700 رسانه در 567 غرفه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپا خواهد بود و همه روزه از ساعت 9 تا 20 پذیرای علاقه مندان وبازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای کشور خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین