کد خبر: ۳۲۹۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

کفاشیان‌، یک عکس گنگ از مسابقه فوتبال ساحلی و اخلاق که ذبح شد

منتقدان و مخالفان علی کفاشیان این روزها ناامیدتر از همیشه هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
منتقدان و مخالفان علی کفاشیان این روزها ناامیدتر از همیشه هستند. علی کفاشیان که نسبتا از همان آغاز دوره دوم ریاست خودش در فدراسیون فوتبال با چالش‌های جدی از سوی برخی از ژورنالیست‌ها مواجه شده بود، این روزها کمتر مورد حمله قرار می‌گیرد.

نه اینکه منقدان آرام شده باشند یا اقناع، بلکه دیگر برای همه روشن شده که کفاشیان علی‌رغم اشتباهات و گاف‌هایش قرار نیست زودتر از موعد با فدراسیون خداحافظی کند. مدیر خندان فوتبال ایران فعلا از همه تلاطم‌ها گذشته و در حال سپری کردن واپسین ماه‌های ریاستش در ساختمان مشکی‌رنگ خیابان سئول است. او علی‌رغم فشار گسترده منقدانش، هرگز حاضر به تسلیم نشد و به هر ترتیبی که بود دوره خودش را هرچند با عقب‌نشینی‌های پی‌درپی به پایان رساند. با این همه کفاشیان از همین حالا در تدارک ادامه‌دار کردن ریاستش است. او برای انتخابات اسفندماه فدراسیون فوتبال نقشه کشیده و همین منتقدان را به واکنش وادار کرده است.

کفاشیان که در این سال‌ها کم گاف نداده، این روزها به دلیل انتشار عکسی از حضورش در حواشی مسابقات فوتبال ساحلی امارات، در سیبل منتقدان قرار گرفته است. در عکس موردنظر که با سانسور منتشر کردم، کفاشیان برخلاف پروتکل‌های رایج، جایگاه را ترک نکرده و با هوشنگ مقدس به بحثش ادامه داده است. منتقدان اعتقاد دارند این یک گاف بزرگ است و می‌تواند زیرپای آقای رییس را خالی کند. 

این رفتار مرا به شدت یاد خبرنگاران روزنامه‌هایی می‌اندازد که به عکاس‌شان دستور داده بودند تا در وین و در گرماگرم مذاکرت اتمی، تا می‌توانند از حواشی مذاکرات عکس بگیرند. شاید که مثلا مچ دیپلماتی را در یک مجلسی که در آن مشروبات الکلی سرو می‌شود، بگیرند.

 طنز روزگار اینجاست که حلقه‌ای از ژورنالیست‌های ورزشی که همواره رفتارهای اینچنینی روزنامه‌های منتقد دولت را تقبیح می‌کنند، اینبار در موضوع کفاشیان تغییر نظر داده‌اند. جالب‌تر اینکه آنها بدون ادعای مذهبی بودن و مذمت اینگونه رفتارها، به کفاشیان می‌تازند. یعنی اینکه به خودی خود نفس این عمل را بد نمی‌دانند و حتی ادعا دارند که اگر خودشان بودند، مراسم را ترک نمی‌کردند اما علی کفاشیان باید به دلیل جایگاه حقوقی که دارد، با ورود رقصنده‌ها بین دو نیمه، زمین را ترک می‌کرده است.

به زبان ساده‌تر آنها برای انتقاد از علی کفاشیان که کم مورد نقد نیست و هزاران مورد برای نقد رفتارهایش وجود دارد، به موردی متوسل شده‌اند که حتی خودشان هم آنرا بد را نمی‌دانند!به قول نیکولو ماکیاولی، فیلسوف شهیر ایتالیایی: «هدف وسیله را توجیه می‌کند». ظاهرا برخی اوقات خیلی هم توجیه می‌کند!

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین