کد خبر: ۳۲۹۷۸۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰

مربی جدید کروات سپاهان فردا معرفی می‌شود؟

قائم مقام باشگاه سپاهان ابراز امیدواری کرد تا فردا (دوشنبه) تکلیف مربی جدید این تیم که به احتمال خیلی زیاد یک کروات نام آشناست معلوم شود.
آفتاب‌‌نیوز : مسعود تابش  در مورد نتایج امروز هیات مدیره این باشگاه برای انتخاب جانشین حسین فرکی با بیان اینکه هنوز اعضا به جمع بندی لازم نرسیده‌اند گفت: فعلا گزینه اصلی ما همان مربی کرواتی است که قبلا درباره‌اش گفته‌ بودیم.

وی همچنین گفت: ما اگر در چنین شرایطی می خواستیم حتی پپ گواردیولا را هم به سپاهان بیاوریم تا این مربی به فوتبال ایران و سپاهان شناخت پیدا کند زمان را از دست می دادیم بنابراین تصمیم گرفتیم کسی را انتخاب کنیم که تجربه کافی در لیگ ایران داشته باشد.

تابش ادامه داد: امروز اعضای هیات رییسه به جمع بندی کافی نرسیدند اما امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد و ما رسما مربی جدید را معرفی کنیم. اگر با این گزینه کروات به نتیجه نرسیم به سراغ گزینه‌های دیگر خواهیم رفت.

به گزارش ایسنا، تابش نامی از این مربی کروات نبرد اما تاکید کرد که او قبلا در لیگ برتر ایران مربیگری کرده است. لوکا بوناچیچ، زلاتکو کرانچار، وینگو بگوویچ و دراگان اسکوچیچ از جمله مربیان کرواتی هستند که در لیگ برتر ایران حضور داشته‌اند که از این بین اسکوچیچ هنوز با فولاد خوزستان قرارداد دارد و وینگو بگوویچ مربی مس کرمان است.

همچنین منوچهر نیک‌فر رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان در اظهارنظری، از بوناچیچ، کرانچار و استیماچ به عنوان گزینه‌های جدی‌تر برای پذیرفتن هدایت سپاهان نام برده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین