کد خبر: ۳۲۹۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

نقشه پیرزن میلیونر برای ورثه، نقش بر‌آب شد

زنی 85 ساله در اتریش، یک میلیون یورو از پول‌هایش را قبل از مرگش نابود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
یک پیرزن اتریشی ثروتمند برای اینکه دست وارثانش به ارث و میراث نرسد، یک میلیون یورو از اسکناس‌هایش را قبل از مرگ پاره کرد.

به گزارش آفتاب به نقل از خبرآنلاین؛ این زن 85 ساله پول‌ها را به قسمت‌های کوچکی تبدیل کرد و زیر تخت خانه‌اش در وین ریخت. اطرافیانش می‌گویند او این‌ کار را بخاطر لجبازی با وارثانش انجام داده است.

اسکناس‌های 100 و 500 یورویی تکه تکه شده، توسط کارکنان شگفت‌زده این زن در زیر تختش پیدا شد، تکه‌های پول وقتی پیدا شد که مادربزرگ 85 ساله مرده بود.

پلیس مدت‌ زیادی تحقیق کرد تا دلیل این حادثه را کشف کند؛ در آخر آن‌ها حدس زدند که او این کار را برای اختلاف ایجاد کردن در خانواده‌اش انجام داده است.

دادستان گفته که پیرزن هیچ جرمی انجام نداده است و البته نمی‌تواند به آشنایان او برای نقد شدن پول‌ها کمکی کند؛ اما بانک مرکزی اتریش نقشه مادربزرگ را نقش بر آب کرد؛ آنها اعلام کردند پول‌ها را با همین شرایط عوض می‌کنند.

نکته اینجاست که معمولاً اسکناس‌های آسیب‌دیده وقتی عوض می‌شوند که بیش از 50 درصد آن موجود باشند و پول‌ها هیچ آسیبی مانند سوختگی ندیده باشند.

معاون بخش صندوق بانک مرکزی در این رابطه گفت: در موضوعی مثل این، باید تصمیمی نسبت به شرایط گرفته شود. اگر وارثان فقط قسمت‌های پاره شده پول را پیدا کنند حتما این پول‌ها قابل تعویض خواهند بود. اگر ما پول را ندهیم در آن صورت آدم‌های بی‌گناهی را تنبیه می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین