کد خبر: ۳۳۲۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

بازگشت جان اسنو در فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت»

انتشار پوستری از فصل ششم «بازی تاج و تخت» خبر از زنده ماندن «جان اسنو» دارد.
آفتاب‌‌نیوز : با وجود شایعات بسیار در مورد زنده بودن یا نبودن شخصیت «جان اسنو» در مجموعه تلویزیونی «بازی تاج و تخت»، روز گذشته با انتشار پوستر اولیه فصل ششم این مجموعه توسط شبکه تلویزیونی HBO مشخص شد که وی همچنان در این مجموعه حضور خواهد داشت. تصویر منتشر شده، جان اسنو را در حالی که بسیار خسته و رنجور نشسته و از چشمش خون جاری است، نشان می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پیش از این کیت هرینگتون بازیگر این نقش، اعلام کرده بود که پس از حمله ناجوانمردانه به او در آخرین قسمت فصل پنجم زنده نمانده است؛ اما حالا به نظر می‌رسد که هرینگتون تنها قصد داشته تا از جذابیت داستان دفاع کند.

فصل ششم «بازی تاج و تخت»

جرج آر آر مارتین نویسنده رمان «بازی تاج و تخت» نیز از افشای جزئیات در خصوص ادامه داستان سرباز زده و مخاطبان را به خواندن ادامه داستان در کتاب بعدی‌اش دعوت کرد تا بتوانند از بازگشت «اسنو» و نقش او در اتفاقات بعدی خبردار شوند.

«بازی تاج و تخت» اولین کتاب از مجموعه رمان فانتزی حماسی «ترانه یخ و آتش» نوشته جرج آر. آر. مارتین است. این کتاب بارها موفق به دریافت جوایز متعدد ادبی شد و در سال 2011 رتبه اول فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز را از آن خود کرد. قرار است پخش فصل ششم این مجموعه تلویزیونی از ماه آوریل سال 2016 آغاز شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رامین
|
United States of America
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
1
2
راستش من بیشتر به خاطر جان اسنو فیلمو نگاه میکرد
م خیلی خوب دوباره برگرده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین