کد خبر: ۳۳۳۵۰۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

استنشاق بوی نامطبوع دی سولفید گوگرد در شرق اصفهان

‌نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متأسفانه در روزهای آلودگی هوای اصفهان شرق این کلان‌شهر مشکلات به مراتب بیشتری دارد، چرا که علاوه بر دی اکسید کربن، ریزگردها، بوی نامطبوع پسماند، باید بوی دی سولفید گوگرد را نیز تحمل کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
 احمد شریعتی امروز (شنبه) در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به وارونگی هوای اصفهان در اواخر هفته گذشته و افزایش بیش از اندازه آلاینده‌ها، اظهار کرد: متأسفانه در روزهای آلودگی هوای اصفهان شرق این کلان‌شهر مشکلات به مراتب بیشتری دارد، چرا که علاوه بر

دی اکسید کربن، ریزگردها، بوی نامطبوع پسماند، باید بوی دی سولفید گوگرد را نیز تحمل کنند.

وی افزود: متأسفانه هر چه علت بوی دی سولفید گوگرد که میزان زیاد آن باعث خفگی نیز می‌شود را از شرکت گاز پیگیری کردیم، هیچ پاسخی دریافت نکردیم. این در حالی است که این اتفاق در سال گذشته نیز رخ داد و در خصوص آن اخطار داده شده بود، به نظر می‌رسد اضافه شدن مقدار بیش از اندازه دی‌سولفید گوگرد به گاز شهری عامل این بوی نامطبوع است.

به گزارش ایسنا، نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به وضعیت انتصابات در شهرداری اشاره کرد و گفت: انتصابات در شهرداری باید براساس معیار شایسته سالاری انجام گیرد و مدیری که قرار است بر مسند کاری بر شهر بنشیند، قطعاً باید به طور شایسته انتخاب شده باشد.

شریعتی خطاب به شهردار اصفهان، گفت: اگر پستی را به کسی محول می‌کنیم، دو محور شایسته سالاری و مدبر بودن را حتماً باید مدنظر داشت.

وی به نگرش رییس جمهور روسیه نسبت به ولایتمداری اشاره کرد و گفت: امیدوارم که مسؤولان کشور نیز چنین نگرشی را در دستور کار خود قرار دهند چرا که می‌بینید نهضت ولایتمداری به خارج از مرزهای کشور کشیده شده و رییس جمهور روسیه برای ابراز ارادت به ایران آمد‌.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به بازگشت پیکر سفیر سابقمان در لبنان اشاره و اضافه کرد: مسئولان کشور، حقوقدانان و مسئولان وزارت امور خارجه باید فاجعه منا را به شکل بین المللی پیگیری نمایند، چرا که فراموشی حادثه منا باعث تکرار این اتفاقات در عربستان خواهد شد.

شریعتی به انفجار شب گذشته خیابان بعثت اصفهان اشاره کرد و افزود: از آتش نشانی به دلیل حضور به موقع به عملیات گسترده درخصوص این انفجار باید تشکر و قدردانی کرد، چرا که آن‌ها تا پاسی از نیمه شب گذشته در حال پیدا کردن مفقودان، مجروحان و کشته شدگان حادثه بودند.

وی ادامه داد: خوشبختانه سپاه صاحب الزمان، دفتر امام جمعه، شهرداری، شورای شهر، هلال احمر، استانداری و شورای هماهنگی تبلیغات استانداری، ستاد اربعین استان اصفهان را به خوبی مدیریت کرده و منجر به ایجاد پایگاه اقامتی و زیارتی در مرز چذابه شد. این پایگاه قرار است پس از اربعین به شکل دائمی درآمده که رایزنی‌های آن توسط استانداران اصفهان و خوزستان در حال انجام است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از اصفهان دهها کامیون دارویی و دهها هزار غذای بسته بندی شده برای زائرین ارسال شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین