کد خبر: ۳۳۴۲۷۳
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

مقایسه تصویری پوشش رونالدو و مسی در مراسم‌های گالا +تصاویر

لباس هایی که لبونل مسی برای مراسم بهترین های جهان انتخاب می کند همیشه جالب توجه بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
21 دی ماه در زوریخ مراسم بهترین های سال 2015 جهان برگزار خواهد شد. کریس رونالدو و لیونل مسی که چندین سال است پای ثابت این مراسم هستند به همراه نیمار که برای اولین بار به جمع 3 تامزد نهایی رسیده، برای رسیدن به توپ طلا تلاش می کنند.

بعد از دو بار رسیدن توپ طلا به رونالدو ، تقریبا امسال همه حس شان این است که بار دیگر مسی برای درخشش در بارسا ، شانسی به مراتب بالاتر از کریس رونالدو در راه بردن توپ طلا دارد. برای مثال در ایران ، از 3 رایی که کاپیتان تیم ملی ، سرمربی مان یعنی کارلوس کروش و سیامک رحمانی به عنوان نماینده رسانه های خبری در مراسم گالا دارند ، هر سه رای اصلی اگرچه تا زمان اعلام آرا رسما اعلام نمی شود اما گمانه زنی ها این است که هر سه رای اصلی به مسی داده شده است. مراسم گالا و حاشیه هایش از حالا به بعد تا روز مراسم در اواخر دسامبر 2015 ، مهمترین اخبار فیفا هستند. تقریبا هر اتفاقی که به نوعی در سال بی هویتی فیفا ، درباره این مراسم منتشر شود ، حرف و حدیث های بسیاری به همراه دارد. هر بار رسانه ها سوژه ای از این مراسم انتخاب می کنند. در چند روز اخیر در شبکه های مجازی و البته در صحبت های افرادی که بیشتر نگاه طنز به دنیای فوتبال دارند، پوشش لیونل مسی برای مراسم گالای امسال سوژه شده است.

در 2 سال گذشته کت و شلوار هایی که لئو مسی برای شب مراسم انتخاب کرد به سوژه رسانه ها تبدیل شد. در سال 2013 کریس رونالدو بهترین بازیکن جهان شد اما به نظر بازدید از عکس های مربوط به لباس مسی در مراسم آن سال بیشتر از خبر انتخاب رونالدو مورد توجه قرار گرفت! ستاره آرژانتینی بارسا سال 2013 یک کت و شلوار زرشکی به تن کرده بود که در بین سایر بازیکنان که همه کت و شلوار های مشکی پوشیده بودند بدجور به چشم می خورد. شاید در نگاه اول این لباس مسی خیلی مسخره عنوان شد اما چندی بعد مجله اسپانیایی « جی کیو » فاش کرد که او برای پوشیدن این لباس از یک برند معروف چیزی حدود یک میلیون دلار دریافت کرده است.

سال 2014 هم کت شلوار مسی مشکی شد اما باز هم این لباس در بین بازیکنان مسی را متفاوت کرده بود. تفاوتی که خیلی ها آن را مسخره خواندند.جالب اینجاست که معمولا همه کریس رونالدو را استاد این گونه برند بازی ها می دانند و همیشه او بوده که بیشتر از مسی روی جلد مجلات و روزنامه های برای برند های مختلف تبلیغ کرده است. اما تفاوت پوشش این دو فوق ستاره در مراسم های گالا به خصوص در 2 سال گذشته خیلی جالب بوده است. اینکه رونالدو ساده تر از همیشه ظاهر شده و مسی بیشتر به دنبال پوشیدن لباس های خاص و عجیب و غریب بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، همین اتفاق بهانه ای شده تا عمر مومنی کاریکاتوریست معروف حوزه فوتبال، دردسر مسی برای انتخاب لباس خود در مراسم بهترین های امسال را به سوژه ای طنز تبدیل کند. در حالی که کمتر از 2 ماه به مراسم گالای 2015 مانده است، شاید مسی که دیگر امسال کمی خیالش از بدست آوردن توپ طلا راحت است فقط به این فکر می کند که « امسال چه بپوشد؟»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین