کد خبر: ۳۳۴۵۱۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

واکنش مسئولان تیم امید به بیانیه تیم نفت

مدیر رسانه ای تیم امید نسبت به بیانیه نفتی ها واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
عباس علیپور در واکنش به مسائل پیش آمده در خصوص عدم همراهی ملی‌پوشان تیم نفت تهران در اردوی ترکیه تیم فوتبال امید کشورمان و دلایلی که این باشگاه عنوان کرده است، گفت: ابتدا باید به نمایندگی از تیم امید از باشگاه‌هایی که مثل همیشه با تیم امید همکارى کردند، تشکر کنم، باشگاه‌هایی که بازیکنان‌شان را برای اردوی ترکیه در اختیار تیم امید گذاشتند‌.

وی افزود: قطع به یقین کادر مدیریتی و فنی تیم امید، شرایط حساس باشگاه‌ها را کاملاً درک می‌کنند و اینکه در اختیار گذاشتن ملی‌پوشان تیم امید، دست باشگاه و مربیان را خالی می‌کند حرف درستى است، اما این مسئله فقط معطوف به باشگاه نفت نیست. قطع به یقین سایر باشگاه‌هایی که بازیکنان خودشان را در اختیار تیم امید قرار دادند نیز با مشکلات مشابهی از حیث محرومیت و مصدومیت مواجه هستند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال امید یادآور شد: بدون شک اگر باشگاه‌ها با این‌گونه دلایل همکاری لازم را با تیم‌های ملی نداشته باشند و مانع حضور بازیکنان شوند، هیچ‌کدام از اردوهای ملی نباید تشکیل شود.

به گزارش خبرآنلاین؛علیپور با گفت: متأسفانه باشگاه نفت تهران در حالی مانع حضور بازیکنانش در اردوی آماده‌سازی تیم امید شد که رقابت‌های لیگ برتر برای اولین بار به خاطر برپایی اردوی آماده‌سازی این تیم تعطیل شده است. مابقی اردوها در زمان تعطیلی رقابت‌های لیگ به خاطر اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان برگزار شده بود.

وی در خصوص واکنش رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص رفتار باشگاه نفت تهران اظهار داشت: آقای حسن‌زاده اعلام کرد که در صورت عدم همراهی بازیکنان نفت تهران در اردوی تیم امید، نتیجه بازی آنها 3 بر صفر خواهد شد. باشگاه نفت در مقاطع گذشته همکاری خوبی با تیم امید داشته و امیدواریم که با تغییر مواضع خود بازیکنان ملی‌پوش را برای شرکت در اردوی ترکیه در اختیار تیم امید قرار دهد، اما قطعاً اگر باشگاه نفت همکاری لازم را نداشته باشد، این مسئله را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گزارش خواهیم کرد. هر چند امیدوارم مسئولان این باشگاه با در نظر گرفتن منافع ملى مانع از هرگونه ایجاد حاشیه براى خود و تیم امید شوند و به روند مثبت خود در همکارى با تیم ملى ادامه دهند.

مدیر رسانه‌ای تیم امید خاطرنشان کرد: متأسفانه بروز چنین مسائلى در آستانه بازی‌های انتخابی المپیک، نگران‌کننده است و از این حیث زنگ خطر را برای فوتبال ملی ما به صدا در می‌آورد که عزم جامع و ملی برای صعود به المپیک وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین