کد خبر: ۳۳۴۷۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

شرایط افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال آینده

رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شروط تعیین نرخ جدید کرایه‌های تاکسی در سال آینده خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
میثم مظفر در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد لایحه افزایش قیمت نرخ کرایه‌های تاکسی برای سال آینده گفت: انتظار داریم شورای شهر در تصویب نرخ جدید کرایه‌های تاکسی در سال 95 به تغییرات اخیر توجه ویژه داشته باشد.

وی با بیان اینکه هرساله در تعیین نرخ جدید کرایه‌های تاکسی، تورم سالیانه مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: در سالجاری شاهد حذف سهمیه سوخت رانندگان تاکسی در پی تک نرخی شدن قیمت حامل‌های انرژی بوده‌ایم که متاسفانه دولت هیچ گونه تسهیلات ویژه‌ جایگزینی برای رانندگان تاکسی تخصیص نداد.

مظفر با بیان اینکه در سالجاری دولت رانندگان تاکسی را از قدرالسهم 50 درصدی خودمحروم کرد و بیمه رانندگان تاکسی جدید نیز قطع شد، گفت: درست است که در زمان تعیین نرخ جدید برای سال آینده باید مصالح عمومی شهر را در نظر بگیریم؛ اما امیدواریم اعضای شورای شهر در بررسی لایحه نرخ کرایه تاکسی به تغییرات توجه کنند.

رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه اگر دولت یارانه جایگزینی را برای رانندگان تاکسی در نظر بگیرد ما نیز نرخ معقولی که متناسب با وضعیت شهر باشد را ارائه خواهیم کرد، تصریح کرد: افزایش نرخ معقول کرایه تاکسی‌ها در سال جدید منوط به ارائه یارانه از سوی دولت است.

مظفر با بیان اینکه نرخ کرایه در سال94، حدود 20 درصد افزایش داشته است، گفت: نرخ پیشنهادی کرایه جدید تاکسی‌ها در سال 95 پس از تدوین لایحه اعلام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
0
0
مگه اینجا افزايش قيمت شرايط ميخواهد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین