کد خبر: ۳۳۴۸۳۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷

کنایه کفاشیان به مایلی‌کهن

علی کفاشیان در مورد ماندن کروش، اظهارات مظلومی و کلاس آموزشی دن گاسپار نظرات خود را بیان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس فدراسیون فوتبال ایران بعد از اتمام کلاس یک روزه دروازه‌بانی دن گاسپار در مورد این که آیا قبلا هم از این دست کلاس ها داشته‌ایم یا خیر؛ گفت: بالاخره قبلا هم کلاس‌هایی برگزار شده است. گروه کروش هم دانش بالایی دارند و بسیار خوب است که از تجارب آن‌ها استفاده کنیم. 

او در پاسخ به این سوال که مایلی‌کهن گفته بوده سطح مدرک برخی مربیان ما بالاتر از دستیاران کروش است گفت: در هر صورت حضور در این کلاس‌ها اشکالی ندارد و تجارب افراد در این بین جا به جا می‌شود. برخی مواقع یک استاد در کلاس شاگردش شرکت می‌کند و از تجربیاتی که او به دست آورده است استفاده می‌کند. 

کفاشیان در راستای حرف‌های کاشانی در مورد این که همه باید در راه رسیدن به المپیک به تیم ملی امید کمک کنند گفت: ما قدردان زحمات حبیب کاشانی هستیم. اگر به المپیک نرویم هم از او تقدیر خواهیم کرد و از تجربیاتی که او به دست آورده در بخش‌های دیگر استفاده خواهیم کرد. 

از رییس فدراسیون فوتبال در مورد بازیکن ندادن برخی باشگاه‌ها به تیم امید سوال شد و او گفت: ما آیین نامه‌ای داریم که بر اساس آن فعالیت می‌کنیم. اگر باشگاهی به تیم ملی بازیکن ندهد مطابق مقررات با آن‌ها برخورد خواهیم کرد. 16 باشگاه در لیگ برتر داریم و اگر باشگاهی بخواهد بازیکن ندهد حق دیگران را پایمال کرده است. 

به گزارش خبرآنلاین؛ در مورد ادامه راه کروش در تیم ملی هم از او سوال شد که کفاشیان پاسخ داد: ما با سرمربی تیم ملی به توافق قطعی رسیده‌ایم و در 2 بازی پایانی تیم ملی در انتخابی جام جهانی با ما همکاری خواهد کرد. در ادامه، همکاری ما منوط به این است که شرایطی که کارلوس خواسته را برای او فراهم کنیم؛ البته همه این‌ها شرایطی است که نیازهای اولیه تیم ملی است. این شرایط در شهریور ماه سال آینده و همزمان با شروع دور نهایی انتخابی جام جهانی آغاز خواهد شد. در آن زمان ما باید اردوهای مناسب، بازی‌های تدارکاتی و مسائلی از این قبیل را که نیاز هر تیم ملی‌ای است را فراهم کنیم تا کروش به همکاری‌اش با ما ادامه بدهد. انشاالله چه ما باشیم چه نباشیم باید شرایط مناسب برای تیم ملی فراهم شود. 

کفاشیان در مورد انتقاد مظلومی از تعطیلی‌های لیگ برتر گفت: ما این برنامه را پیش از شروع لیگ به مربیان ارائه کردیم و آن ها هم روی آن نظر دادند و در نهایت پذیرفتند. همه جای دنیا وقتی تیم ملی بازی های حساسی دارد لیگ تعطیل می‌شود و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. به هر روی بازیکنان در اردوی تیم ملی بازیکن‌های با تجربه تر و قوی تری می‌شوند و وقتی باز می‌گردند خود را بهتر نشان می‌دهند. باید از این تعطیلات در راه سازنده استفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین