کد خبر: ۳۳۴۹۲۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

ارکستر موسیقی ملی به صدا درمی‌آید

ارکستر موسیقی ملی ایران با اجرای دو کنسرت روی صحنه می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز : فرهاد فخرالدینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره فعالیت‌های جدید ارکستر موسیقی ملی ایران توضیح داد: روزهای 23 و 24 دی‌ماه کنسرتی با اجرای قطعاتی از حسین دهلوی، مرتضی حنانه، علی‌اکبر قربانی، شهرام توکلی و ... اجرا می‌شود.

رهبر ارکستر موسیقی ملی ایران ادامه داد: زمان اجرای این کنسرت‌ها با سال‌مرگ «همایون خرم» مصادف است. به همین دلیل در این کنسرت، قطعاتی از این آهنگساز فقید برای بزرگداشت او نواخته می‌شود.

وی با معرفی سهراب کاشف به‌عنوان رهبر مهمان در این کنسرت، بیان کرد: کاشف خارج از کشور زندگی می‌کند، تحصیل‌کرده‌ی وین است و در زمینه رهبری ارکستر بسیار با استعداد است.

این آهنگساز که قرار است 22 آذرماه کنسرتی را در تالار وحدت رهبری کند، در این‌باره نیز گفت: این کنسرت با اجرای قطعات متنوعی از آهنگسازان مختلف با حضور مهمانان خارجی و داخلی صنایع پتروشیمی در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

فخرالدینی همچنین از معرفی 10 چهره جدید در عرصه خوانندگی به‌واسطه اولین همکاری آن‌ها با ارکستر موسیقی ملی ایران، در آینده‌ی نزدیک خبر داد.

او در پایان، با توجه به نزدیک بودن 16 آذرماه، سالروز تأسیس خبرگزاری دانشجویان ایران، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره عملکرد این رسانه، گفت: امیدوارم این خبرگزاری در راستای منافع موسیقی ملی قلم بزند و ما را در این راه یاری کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین