کد خبر: ۳۳۴۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

جاده چالوس برفی شد؛ دمای هوای«دیزین»به منفی۱۵ درجه می‌رسد

هواشناسی استان البرز برای ارتفاعات استان کولاک، شهرستان های استان بارش برف و دمای هوای «دیزین» را فردا، دوشنبه منفی ۱۵ درجه سانتی گراد پیش بینی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : منصور رحمانیان با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: از اواخر روز گذشته سامانه بارشی فعالی از نوار غربی وارد كشور شده و به‌تدریج استان البرز را تحت تأثیر قرار داده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه سامانه بارشی تا فردا، دوشنبه در استان فعال است، اضافه کرد: پيامد اين سامانه بارشی بر استان، افزايش ابر، بارش برف، وزش باد شديد، و در پاره ­ای مناطق مه ­غليظ و در مناطق كوهستانی كولاك برف خواهد بود.

رحمانیان خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش محسوس دما، توصیه می‌شود هم‌وطنان اقدامات ایمنی به‌منظور کاهش خسارات را در نظر گرفته و برای تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات زمستانی ازجمله زنجیر چرخ و پوشاک گرم همراه داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با توجه به‌پیش ­بينی بارش برف و كاهش محسوس دما گفت: به دلیل مه آلودگی و لغزندگی جاده­‌های كوهستانی، كاهش ديد افقی پیش‌بینی می‌شود.

وی وضعیت جوی شهرستان کرج را نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش برف اعلام کرد و گفت: در حال حاضر کمینه دما در این شهرستان منفی ۱ درجه سانتی گراد است و برای پاره‌ای مناطق مه آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

اعلام وضعیت جوی در محور چالوس

رحمانیان در ادامه وضعیت جوی شهرستان‌های استان را نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش برف، گاهی وزش باد شدید و در پاره‌ای مناطق مه‌آلود اعلام کرد و گفت: امروز یکشنبه کمینه دمای هوا در شهرستان طالقان به منفی ۷ درجه سانتی گراد رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز وضعیت جوی «دیزین» را نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش برف و گاهی وزش شدید باد اعلام کرد و گفت: در حال حاضر کمینه دما در این منطقه به منفی ۱۰ درجه سانتی گراد رسیده است و گاهی همراه با کولاک برف خواهد بود.

وی وضعیت جوی محور چالوس را نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش برف و در پاره‌ای مناطق مه‌آلود اعلام کرد و گفت: ماکزیمم سرعت باد در این محور ۳۲ کیلومتر بر ساعت است.

به گزارش مهر، صبح امروز کرجی‌ها برای لحظاتی شاهد بارش برف بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین