کد خبر: ۳۳۴۹۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

شکایت ترکان، ابتکار، دانشگاه آزاد و ریاست‌جمهوری از صدا و سیما

نایب رییس هیات نظارت بر صدا و سیما گفت: شکایات اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، معصومه ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست، دانشگاه آزاد اسلامی و نهاد ریاست جمهوری از صدا و سیما در جلسه روز گذشته این هیات بررسی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید رمضان شجاعی کیاسری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با تشریح جلسه روز گذشته هیات نظارت بر صدا و سیما اظهارداشت: در این جلسه سه نفر از اعضا حضور داشتند و سه نفر غایب بودند و در نهایت جلسه به حدنصاب نرسید.

به گزارش آفتاب، وی با بیان این که سه نفر از اعضای حاضر، جلسه هیات نظارت بر صدا و سیما را برگزار کردند، یادآور شد: رای گیری مربوط به مصوبات به جلسات آتی موکول شد. 

نایب رییس هیات نظارت بر صدا و سیما تصریح کرد: در این جلسه شکایت ترکان از صدا و سیما، شکایت دانشگاه آزاد از رسانه ملی به دلیل پخش یک خبر کذب، شکایت مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری از این رسانه در مورد سفر رییس جمهوری به استان مازندران و شکایت ابتکار رییس سازمان حفاظت محیط زیست از صدا و سیما مورد بررسی قرار گرفت. 

شجاعی کیاسری ادامه داد: در این جلسه موضوعات این شکایات مطرح و توضیحاتی در مورد آنها ارائه شد و در نهایت جمع بندی نهایی در مورد این شکایات در جلسه بعدی هیات نظارت بر صدا و سیما اعلام می شود. 

وی خاطرنشان کرد: در جلسه بعدی قرار است مسوولانی از صدا و سیما نیز حضور یابند. 

نماینده ساری همچنین در مورد شکایت سازمان صدا و سیما که چندی پیش در قالب اطلاعیه ای از وی و کمال الدین پیرموذن نماینده اردبیل در موضوع برجام ارائه شده است، گفت: شکایتی در این راستا به دست من نرسیده و به من ابلاغ نشده است، آنان کجا شکایت کرده اند، ما نمی دانیم. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
لطفاً شكايت اكثريت ملت از صدا و سيما بابت برنامه هاي بي سر و ته و بي محتوي آن را هم به اين شكايات اضافه كنيد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین