کد خبر: ۳۳۴۹۶۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

شکار جیب‌بر ۶۰ ساله BRT +عکس

کمین مالباخته برای شکار سارق جیب‌بر به دستگیری گداخانم ۶۰ ساله در ایستگاه BRT چهارراه سرسبز منجر شد.
آفتاب‌‌نیوز : در ساعت 19 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، یک فقره دستگیری سارق جیب بر در ایستگاه BRT  چهارراه سرسبز به کلانتری 127 نارمک اعلام شد.

به گزارش فارس، با حضور مأموران در محل، خانمی با مراجعه به مأموران اعلام داشت زن جیب بری را با کمک سایر شهروندان دستگیر نموده که حدود یک هفته پیش اقدام به سرقت محتویات کیف دستی اش شامل وجه نقد و گوشی تلفن همراهش کرده است.

کمین مالباخته برای شکار جیب‌بر BRT+عکس

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور دادیار شعبه ششم دادسرای ناحیه 4 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدود یک هفته پیش به قصد سوار شدن به اتوبوس به ایستگاه خطوط BRT مراجعه کردم؛ آن روز در حدود دو میلیون تومان بابت حقوق خود پول دریافت کرده و آنرا داخل کیف دستی خود قرار داده بودم.

زمانی که در داخل ایستگاه منتظر آمدن اتوبوس ایستاده بودم، این خانم- متهم- نیز در داخل ایستگاه حضور داشت؛ ناگهان با رسیدن اتوبوس و زمانی که قصد سوار شدن به اتوبوس را داشتم، این خانم به من نزدیک شد و با هل دادن از من می خواست که سوار اتوبوس شوم اما در کمال تعجب و در لحظه آخر، این خانم از سوار شدن به اتوبوس خودداری کرد.

وقتی به خانه رسیدم متوجه سرقت تمامی پول های داخل کیف و همچنین گوشی تلفن همراه خود شدم . با اطمینان از انجام سرقت توسط این خانم، مدت یک هفته به صورت شبانه روزی، محدوده ایستگاه محل سرقت را تحت نظر داشتم تا سرانجام و با گذشت بیش از یک هفته مجددا همان خانم ( متهم ) را مورد شناسایی قرار دادم که بلافاصله با کمک مردم و مأموران اقدام به دستگیری وی کردم.

اعتراف به دهها فقره سرقت:

متهم گداخانم . ت- 60 ساله- که در زمان دستگیری منکر هرگونه سرقت از مالباخته شده بود، پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه جیب بری مورد شناسایی قرار گرفت اما همچنان مدعی بیگناهی خود بود.

در ادامه تحقیقات و با هماهنگی مقام قضایی، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی به محل سکونت متهم در منطقه تهرانپارس – خیابان استخر مراجعه کرده و در بازرسی دقیق از این محل موفق به کشف گوشی تلفن همراه متعلق به مالباخته شدند.

با کشف گوشی تلفن همراه مالباخته، متهم که چاره ای جز اعتراف  و بیان حقیقت نداشت، صراحتا به جیب بری از مالباخته و سرقت وجوه نقد و گوشی تلفن همراه وی اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به سوابق متهم در ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت به شیوه جیب بری، اعتراف صریح به جیب بری در خطوط اتوبوس های BRT ، شناسایی متهم توسط یکی از شکات پرونده و به جهت شناسایی دیگر مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخندان – خیابان شهید ابوذر غفاری – بالاتر از بیمارستان رسالت – جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه کنند.

هشدار پلیسی:

عدم قرار گرفتن وجوه نقد و دیگر اموال باارزش در یک محل به ویژه در داخل کیف های دستی، مانع از سرقت تمامی آنها به شیوه جیب بری توسط سارقان خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین