کد خبر: ۳۳۴۹۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

تبلت‌های بازار با قیمت زیر 700 هزار تومان

این تبلت هفت‌اینچی وضوح نمایشگر نسبتا مناسبی دارد و به‌خوبی از سیم‌کارت برای اتصال به اینترنت و مکالمه پشتیبانی می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : وضعیت بازار تبلت‌ها خلاف لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند، آن‌چنان تحت‌تأثیر افزایش قیمت ارز و نوسانات موجود نبوده و تنها تفاوت آن را نسبت به ماه گذشته می‌توان در افزایش ۱۰ تا ۳۰‌هزارتومانی مدل‌های مختلف دید.

به گزارش شرق به  نقل از
زومیت، محصولات زیادی وارد بازار نشده‌اند و همچون روند ثابت تبلت‌ها در مدت اخیر به‌ویژه در بخش پایین‌رده، شاهد تغییر زیادی نبودیم. در این مطلب، چند تبلت مهم و ارزشمند بازار که کمتر از ۷۰۰‌ هزار تومان قیمت دارند، معرفی می‌شود.

یوگا تبلت٢(٨,٠ ٨٣٠L)

این بار لنوو به جای پردازنده‌ مدیاتک سراغ یک پردازنده‌ چهارهسته‌ای اتم اینتل رفته و از دو گیگابایت رم بهره برده است. در یوگا تبلت۲ از یک سنسور دوربین هشت مگاپیکسل و باتری شش‌هزارو ٤٠٠ میلی‌آمپر ساعت استفاده شده و با قیمت ٦٩٥‌ هزار تومان به فروش می‌رسد.


ترنسفورمرپد TF١٠٣CG


شاید تراکم پیکسلی و کیفیت نمایشگر این دستگاه راضی‌کننده نباشد، ولی با توجه به پردازنده‌ اینتل، یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی می‌توانید به‌خوبی از عهده کارهای عادی و روزانه خود برآیید. البته یادتان باشد برای خرید کیبورد باید هزینه‌ جداگانه‌ای را بپردازید. قیمت این محصول ٦٧٠‌ هزار تومان است.


گلکسی تب٤


این تبلت هفت‌اینچی وضوح نمایشگر نسبتا مناسبی دارد و به‌خوبی از سیم‌کارت برای اتصال به اینترنت و مکالمه پشتیبانی می‌کند. در مقایسه با رقبای هم‌قیمت، این تبلت از ١,٥ گیگابایت رم و مگاپیکسل کمتر دوربین برخوردار است. از عیب‌های این تبلت نیز می‌توان به دوربین ضعیف بدون فلش و بدون فوکوس خودکار و نبود سنسور سنجش نور محیط اشاره کرد. قیمت این محصول ٥٩٠ ‌هزار تومان است.


تبلت Iconia W٤


پردازنده چهار‌هسته‌ای اتم اینتل، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی به‌راحتی از عهده ‌کارهای شما برمی‌آیند و می‌توانید با اضافه‌کردن یک کیبورد، از این دستگاه هفت‌اینچی به جای لپ‌تاپ استفاده کنید. تبلت آیکانیا دبلیو۴ ایسر تنها ۷۰۰ ‌هزار تومان قیمت دارد.

ZenPad ٧. ٠ Z٣٧٠CG

پردازنده‌ جدید و ۶۴بیتی اتم اینتل، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی در کنار سنسور دوربین هشت‌ مگاپیکسلی و اندروید پنج آب‌نبات چوبی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یک تبلت با قیمت ٥٤٠‌ هزار تومان باشد.


فون‌‌پد ٧ FE٣٧٥CL


بدون‌شک با توجه به پردازنده‌ اینتل، دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی و پردازنده‌ گرافیکی PowerVR G٦٤٣٠، فون‌پد جدید ایسوس به‌خوبی از عهده وظایف محوله بر می‌آید. به نظر می‌رسد با قیمت ٦٣٠‌هزارتومانی یکی از بهترین تبلت‌های هفت‌اینچی بازار را خواهید خرید.


هایرپد G٧٨٢


به‌نظر می‌رسد هایرپد جی ۷۸۲ با توجه به قیمت ٤٣٠‌هزارتومانی خود، سخت‌افزار بسیار خوبی دارد. بهره‌گیری از پردازنده‌ هشت‌هسته‌ای مدیاتک در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی و دو گیگابایت رم، شما را با یک پایین‌رده خوب روبه‌رو می‌کند.


وان‌تاچ‌پاپ ٧S ٣G


آلکاتل سعی می‌کند با عرضه‌ تبلت و گوشی‌های هوشمند جذاب و خوش‌قیمت در مقابل رقبا صف‌آرایی کند. تبلت وان‌تاچ‌پاپ۷ اس آلکاتل یکی از همین محصولاتی است که در رنگ‌بندی جذاب با قیمت و مشخصات مناسب، وارد بازار شده و توانسته بخشی از بازار به‌ویژه در بین محصولات پایین‌رده را از آن خود کند.

این مدل که از شبکه اینترنت ٣G پشتیبانی می‌کند، با قیمتی حدود ٢٨٥‌هزار تومان یکی از بهترین گزینه‌ها برای آنهایی است که نمی‌خواهند هزینه‌ زیادی برای تبلت بپردازند و به انجام کارهای روزانه قانع هستند. اندروید ۴.۴ کیت‌کت نیز برای وان‌تاچ‌پاپ۷ اس نیز منتشر شده که باعث بهبود عملکرد این محصول شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین