کد خبر: ۳۳۴۹۹۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

دستگیری 8000 هزار سارق، زورگیر و کیف قاپ در تهران

رئیس پلیس پایتخت افزود: زور گیران، سارقان، اراذل و اوباش به صورت مداوم ضمن حمل سلاح سرد از این وسایل برای سرقت ها، تهدید شهروندان و نیز جرایم خود استفاده می کنند.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 5000 سارق لوازم داخلی خودرو و 2928 زورگیر و کیف قاپ در طرح های امنیت محله محور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا بااشاره به اجرای مداوم طرح امنیت و آرامش در محلات شهر تهران و نیز برخورد ویژه پلیس در تقابل با حاملان سلاح سرد اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون، با اجرای 24 مرحله طرح امنیت و آرامش در محلات شهر تهران، 1877 متهم نوامیس، دستگیر شدند که پس از بازجویی ها و نیز تحقیقات پلیسی تعدادی به مرجع قضائی معرفی و برخی از آنها نیز با اخذ تعهد آزاد شده اند.

وی تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی مقام قضائی مبنی بر برخورد با دارندگان و حاملان سلاح سرد، از جمله چاقو، قمه، چماق و ... در محلات شهر تهران، 17 مرحله طرح به اجرا درآمد که طی آن 379 متهم دستگیر و از آنان قریب به 939 قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: زور گیران، سارقان، اراذل و اوباش به صورت مداوم ضمن حمل سلاح سرد از این وسایل برای سرقت ها، تهدید شهروندان و نیز جرایم خود استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخورد با پدیده شوم سرقت، زورگیری و مبارزه با سارقان از دغدغه ها و مطالبات به حق شهروندان است، پلیس تهران بزرگ نیز توجه به این مهم را در دستور خود کار قرار داده است.

سردار ساجدی نیا خاطرنشان کرد: در هشت ماهه امسال، با انجام چندین عملیات اطلاعاتی ضمن رصد اقدامات مجرمانه سارقان و زورگیران در مناطق جرم خیز تعداد قابل توجهی متهم در این رابطه دستگیر شدند.

وی از دستگیری 2928 سارق کیف قاپ و زورگیر و نیز 5756 سارق لوازم خودرو از سوی ماموران پلیس پیشگیری، آگاهی و یگان امداد فاتب در هشت ماه نخست سال جاری با اجرای طرح امینت محله محور خبر داد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه این طرح ها از عملیات های جدید پلیس تهران بزرگ در قالب طرح امنیت محله محور در سال 94 است،گفت: طی هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا پس از رسیدگی به جرائم آنها به زندان منتقل شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین