کد خبر: ۳۳۵۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
سخنگوی دولت خبر داد:

ارسال همزمان لایحه بودجه و برنامه ششم به مجلس

سخنگوی دولت با اشاره به ارسال همزمان لایحه بودجه 95 کل کشور و برنامه ششم توسعه به مجلس گفت: بودجه سال 95 کل کشور و برنامه ششم به طور کامل با تاسی از سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اشاره به زمان ارسال لایحه بودجه 95 کل کشور و برنامه ششم توسعه به مجلس شورای اسلامی گفت: کار تدوین پیش‌نویس لایحه بودجه 95 و برنامه ششم در دولت به پایان رسیده و امروز نیز می‌توانستیم لایحه بودجه را به مجلس ارسال کنیم؛ اما با توجه به اینکه مجلس نظر به ارسال لایحه بودجه و برنامه ششم به طور همزمان داشت، تاخیر در ارسال این دو لایحه رخ داد.

به گزارش آفتاب، سخنگوی دولت به خبرگزاری خانه ملت گفت: اکنون دولت مشغول رسیدگی به لایحه برنامه ششم بوده تا برای ارسال همزمان با بودجه به صحن علنی مجلس آماده شود. بخش نخست لایحه برنامه ششم توسعه تحت عنوان "احکام دائمی" در حال حاضر در دستور کار کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به مدنظر‌قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی در لایحه بودجه 95 کل کشور و برنامه ششم توسعه، تاکید کرد: آنچه که به مجلس تحت عنوان لایحه بودجه 95 و برنامه ششم توسعه تقدیم خواهد شد، مستند و پیوستی بر اقتصاد مقاومتی دارد و تناظر تک‌تک تبصره‌های برنامه ششم با هریک از 24 بند اقتصاد مقاومتی همخوانی خواهد داشت.

سخنگوی دولت و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تصریح کرد: بودجه سال 95 کل کشور و برنامه ششم به‌طور کامل با تاسی از سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین