کد خبر: ۳۳۵۰۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰

سرقت مسلحانه از طلا فروشی در رشت

از يک طلا فروشی در رشت بصورت مسلحانه سرقت شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رييس پليس آگاهي گيلان   اعلام  کرد : يک سارق با استفاده ازاسلحه کمري ازيک طلا فروشي درخيابان منظريه رشت حدود 2 کيلوگرم طلا و جواهرسرقت کرد.

سرهنگ فرهاد فلاح کريمي گفت : اين سارق به بهانه خريد انگشتري ازدواج به طلا فروشي رفته بود و صاحب و يکي از کارکنان اين واحد صنفي را با اسلحه کمري تهديد و طلا و جواهرات را به  سرقت کرد.

رييس پليس آگاهي گيلان گفت : سارق طلا فروشي متواري است وبنا به گفته صاحب طلا فروشي سارق پيش از اين پنجشنبه گذشته هم به بهانه خريد به اين واحد صنفي مراجعه کرده بود.

وی افزود : صاحب طلا فروشي به ماموران پليس گفت فرد مظنون قسمتي از چهره اش را به بهانه جراحي بيني بانداژ کرده و دستش را با دستکش پوشانده بود.

سرهنگ فلاح کريمي با اشاره به اينکه طلا فروشان رشت با هماهنگي پليس به اسپري دفاع شخصي مجهز هستند  افزود : با وجود  اتصال آژير خطر اين طلا فروشي به مرکز پليس و مجهز بودن صاحب اين واحد صنفي به اسپري دفاع شخصي وي به دليل تهديد سارق مسلح نتوانست  از اين امکانات امنيتي بهره گیرد .

ماموران آگاهي تلاش مي کنند با بازبيني فيلم دوربين هاي مدار بسته طلا فروشي سارق مسلح را شناسايي و دستگير کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
از طلافروشی کناری من 2 سال پیش سرقت مسلحانه شد بعد وقتی رفته بودیم آگاهی و گفتیم ما که همه سیستمهای حفاظتی که اماکن گفته داشتیم پس دیگه باید چیکارکنیم؟ یکی اونجا یه سیستمی را معرفی کرد به اسم سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان و گفت در ارتباط با سرقت مسلحانه فقط این سیستم چاره کاره. من از در آگاهی که بیرون اومدم بلافاصله تو اینترنت سرچ کردم و پیداشون کردم. بعد از اندازه گیری، یکماه طول کشید برام نصب کردن. 3 هفته پیش دزدان مسلح با کلاش اومدن سراغم ولی جوری آچمز شدند که من هنوز از تعریف کردنشم برای دیگران لذت میبرم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین