کد خبر: ۳۳۵۳۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

تیلور سوئیفت در نامزدی گرمی از کندریک لامار عقب افتاد

فهرست نامزدهای پنجاه و هشتمین دوره‌ی جوایز گرمی روز دوشنبه هفتم دسامبر اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز : کندریک لامار با 11 نامزدی پیشتاز نامزدی جوایز گرمی شد، تیلور سوئیفت و د ویکند (the Weekend) هر کدام در هفت رشته نامزد دریافت جایزه شدند. لامار، سوئیفت و د ویکند در رشته‌ی بهترین آلبوم موسیقی سال با آلاباما شیک و کریس استاپلتون رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سوئیفت و د ویکند در کنار «دی‌آنجلو و د ونگارد»، «مارک رانسون و برونو مارس» و اد شیران نامزدهای دریافت جایزه در رشته بهترین رکورد سال هستند.

لامار و سوئیفت در بخش بهترین آهنگ سال نیز نامزد دریافت جایزه هستند. آن‌ها برای دریافت این جایزه که به ترانه‌سرا تعلق می‌گیرد با آهنگ‌هایی از گروه لیتل بیگ تاون، «ویز خلیفه و چارلی پوث» و اد شیران رقابت می‌کنند.

در بخش هنرمندان تازه وارد کورتنی بارنت، جیمز بی، سم هانت، توری کلی و مگان ترینور نامزد دریافت جایزه هستند.

آهنگ فیلم «خشمگین 7» به نام «دوباره می‌بینمت» از ویز خلیفه و چارلی پوث در سه رشته‌ی آهنگ سال، بهترین اجرای گروهی یا دو نفره‌ی پاپ و بهترین آهنگ نوشته شده برای رسانه‌های تصویری نامزد دریافت جایزه شد.  

رشته بهترین آهنگ نوشته شده برای رسانه‌های تصویری شاهد حضور چند مدعی جایزه اسکار است. به غیر از «دوباره می‌بینمت» و آهنگ‌های منتخب فیلم «پنجاه طیف گری»، آهنگ «تا وقتی که برای تو اتفاق بیافتد» از لیدی گاگا و دیان وارن برای فیلم «زمین شکار» در کنار آهنگ برنده جایزه اسکار سال گذشته از جان لجند و کامن در این رشته حضور دارند.

پس از اعلام اسامی نامزدهای جوایز گرمی بسیاری در شبکه‌های اجتماعی از عدم حضور ادل در میان نامزدها ابراز شگفتی کردند. اما آلبوم «25» ادل که تا کنون 4.5 میلیون نسخه از آن در آمریکا به فروش رسیده است صلاحیت حضور در پنجاه و هشتمین دوره‌ی جوایز گرمی را ندارد، زیرا سال گرمی از اکتبر سال 2014 آغاز و سپتامبر 2015 به پایان می‌رسد و آلبوم ادل در ماه نوامبر به بازار عرضه شده است.

مراسم جوایز گرمی 15 فوریه سال 2016 در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

منبع : هالیوودریپورتر / 7 دسامبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین