کد خبر: ۳۳۵۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

گازگرفتگی در مهاباد هفت نفر را راهی بیمارستان کرد

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد گفت: شامگاه دوشنبه هفت تن با علائم مسمومیت ناشی از گاز شهری به این بیمارستان مراجعه کردند.
آفتاب‌‌نیوز : امید صادق امیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مصدومان از اعضای دو خانواده پنج و دو نفری بودند که پس از ظاهر شدن علائم گازگرفتگی و بی حالی توسط بستگان خود به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر مراجعه کردند.

وی اضافه کرد: یک نفر از این افراد یک پسر 10 ساله و بقیه خانم های 20 تا 61 ساله بودند که پس از مراجعه به بیمارستان در بخش اورژانس پذیرش شده و به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد گفت: این افراد پس از بهبودی و رفع علائم گاز گرفتگی با رضایت بستگان خود از بیمارستان ترخیص شدند.

وی اظهار کرد: مسمومیت این افراد در ساعات اولیه و قبل از خواب صورت گرفته و خوشبختانه قبل از حاد شدن وضعیت مسمومیت به بیمارستان مراجعه کرده بودند.

صادق امیری از شهروندان خواست در صورت بروز چنین مشکلاتی فرد مصدوم را به نزدیکترین مرکز درمانی ارجاع دهند یا با تماس با مرکز فوریت های پزشکی 115 راهنمایی های لازم را از این مرکز دریافت کنند.

وی گفت: با توجه به فصل سرما و استفاده شهروندان از وسایل گرمازای گاز سوز نیاز است در زمینه استفاده از این تجهیزات نکات ایمنی به خوبی رعایت شود.

بیمارستان 300 تختخوابی امام خمینی(ره) مهاباد تنها بیمارستان این شهرستان است که علاوه بر خدمات دهی به بیماران این شهرستان، به دیگر بیماران شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی نیز خدمات درمانی و پزشکی ارائه می کند.

شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین