کد خبر: ۳۳۵۴۰۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

اعدام افغان های جنایتکار در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: دادمحمد، متهم افغانی ردیف اول این جنایت در اردیبهشت سال 1389 با همکاری دوستان خود، مالک یک مجتمع کشت و صنعت و همسرش را در ویلای شخصی شان در روستای امیرآباد نو شهرستان بوئین زهرا به قتل رسانده بود.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی افزود: ماموران انتظامی و قضایی به دنبال اطلاع از وقوع یک جنایت در ویلا، در محل حاضر شدند و با جسد خونین س-ا، مالک باغ ویلا و ک-آ همسر وی روبرو شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد چند کارگر افغانی ساعتی پیش از جنایت در باغ بوده اند و همچنین مشخص شد علاوه بر وسایل شخصی، خودروی هیوندای مقتولان به سرقت رفته است. در مرحله بعد پلیس دریافت که دادمحمد به همراه سه کارگر افغانی دیگر که به صورت غیرمجاز وارد ایران شده بودند در شرکت کشت و صنعت ارونقی مشغول کار بوده اند.

دادستان قزوین گفت: سرانجام متهمان که خودروی مسروقه را در هشتگرد رها کرده و قصد خروج از مرزهای شرقی کشور را داشتند در استان سمنان دستگیر شدند.

صادقی افزود: دادمحمد طی بازجویی ها اعتراف کرد که در شب حادثه به همراه بسم ا...، نظرمحمد و نجیب از بالای دیوار وارد باغ شده و پس از ارتکاب قتل و سرقت لوازم شخصی و سه میلیون و 700 هزار ریال وجه نقد، متواری شده اند.

وی اضافه کرد: پس از تکمیل پرونده، کیفرخواست متهمان صادر شد و شعبه دوم دادگاه کیفری استان رأی به محکومیت متهم ردیف اول و اجرای دو بار قصاص نفس وی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رأی صادره پس از تأئید در شعبه 16 دیوانعالی کشور سحرگاه امروز در زندان مرکزی قزوین اجرا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین