کد خبر: ۳۳۵۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

اصلی‌ترین گزینه هدایت تراکتورسازی مشخص شد

مدیرعامل تراکتورسازی تبریز می‌گوید تا بازی روز یکشنبه مقابل استقلال تهران، سرمربی را مشخص می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : جلسه‌ای در هیات مدیره برگزار شد و کل اعضای هیات مدیره برای رفتن تونی اولیویرا توافق نداشتند. تونی اصرار داشت که امروز حتما با ما جلسه‌ای داشته باشد و به ما اعلام کرده بود که مشکل خانوادگی‌اش خیلی حاد شده است و طوری شده که دیگر نمی‌تواند تمام تمرکزش روی تراکتور باشد و این به ضرر تیم است. امروز نیز در جلسه‌ در باشگاه برگزار شد و بالاخره اعضای هیات مدیره با استعفای تونی موافقت کردند.

عباسی در خصوص مبلغ توافقی طرفین برای فسخ قرارداد تونی، گفت: همان مبلغ قرارداد تونی پرداخت خواهد شد و جریان یک میلیارد تومان صحت ندارد. بخشی از بدهی باشگاه به تونی مربوط به سه سال قبل می‌شود که وکیل تونی آن را پیگیری می‌کند و امیدوارم به زودی حل شود.

مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص اینکه گفته می‌شود سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تراکتور قطعی شده است، گفت: نمی‌توانیم بگوییم حضور وی قطعی شده است ولی اصلی‌ترین گزینه ما است و باید ببینیم شرایط توافق به چه شکل خواهد بود و چون چیزی دقیقا معلوم نشده است نمی‌توانیم آن را رسانه‌ای کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در کل با رفتن اولیویرا موافق نبودیم و قصد داشتیم اولیویرا تا پایان فصل در کنار تیم باشد و هیچ تمایلی هم برای فسخ قرارداد نداشتیم اما بعضا مسائلی پیش می‌آید که دست ما نیست و باید تصمیم دیگری بگیریم. فوتبال اینگونه است و در همه جا ممکن است این شرایط به وجود بیاید و تاکنون هم در چند باشگاه تغییراتی به وجود آمده است و هدف ما این است که مشکلات تیم بیشتر نشود. هیات مدیره باشگاه هم در خصوص انتخاب سرمربی قطعا این موارد را لحاظ خواهد کرد تا تصمیم بگیرد که چه شخصی می‌تواند تیم را از این بحران نجات دهد و این موضوع برای ما قابل اهمیت است.

عباسی تاکید کرد: ما به دنبال این نیستیم که ببینیم چه کسی لابی دارد و چه کسی پسرخاله چه کسی است و اصلا به چنین چیزهایی توجه نمی‌کنیم. فقط هدف ما این است که کسی را انتخاب کنیم تا در شرایط فعلی بهترین تصمیم باشد.

مدیرعامل تراکتورسازی گفت: ما از تونی خواسته بودیم تا در این سه بازی باقیمانده نیم فصل هم کنار تیم باشد ولی شرایطی به وجود آمد که ممکن بود وضعیت بدتر از قبل شود و به همین دلیل مجبور شدیم که با استعفای وی موافقت کنیم. اکنون نیز گزینه‌های سرمربیگری ما زیاد نیست و طی چند روز آینده به تفاهمی خواهیم رسید و نتیجه را اعلام می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه اولیویرا در بازی روز یکشنبه مقابل استقلال قطعا بر روی نیمکت تراکتور نخواهد بود، گفت: سعی می‌کنیم تا آن بازی با یکی از گزینه‌های داخلی که داریم به جمع‌بندی نهایی برسیم و موظفیم از بین پنج، شش گزینه همه را رصد کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. ما شرایط را بررسی می‌کنیم و هیات مدیره هم جمع‌بندی نهایی را می‌کند حتی ممکن است از برخی مشاوران هم کمک بگیریم و امیدوارم بهترین تصمیم را در وضعیت فعلی اتخاذ کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین