کد خبر: ۳۳۵۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

قاب باتری هوشمند برای آی‌فون 6 و آی‌فون 6s معرفی شد +عکس

اگر به‌دنبال یک قاب باتری (نوعی قاب محافظ که دارای یک باتری است و باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه می‌شود) برای آی‌فون خود می‌گردید، تا پیش از این باید به سراغ کمپانی‌های سوم‌شخصی نظیر Mophie و Belkin می‌رفتید. این دو کمپانی قاب‌های باتری‌ را ارایه می‌دهند که مناسب برای آی‌فون‌های کمپانی اپل هستند. اپل تا به امروز به صورت رسمی تنها قاب‌هایی سیلیکونی و چرمی برای آی‌فون‌های خود ارایه می‌داد.
آفتاب‌‌نیوز :

Apple-Smart-Battery-case-(1)

اما این کمپانی امروز در طی یک اقدام جالب قاب باتری هوشمندی را برای آی‌فون معرفی کرد که کاملا مناسب برای آی‌فون است و تولیدی رسمی از سوی اپل به شمار می‌رود. با این حال اگر تا به امروز نگرانی‌هایی در خصوص استفاده از قاب‌های باتری سوم‌شخص برای آی‌فون خود داشتید، امروز اپل راهکار مناسبی را برای‌تان ارایه داده است.

البته باید توجه داشت که این قاب‌ها تنها برای آی‌فون 6 و آی‌فون 6s مناسب هستند و کاربران آی‌فون 6 پلاس یا آی‌فون 6s پلاس قادر به استفاده از این قاب‌ها برای دستگاه خود نیستند. فعلا معلوم نیست که آیا اپل در نظر دارد یک قاب باتری را نیز برای آی‌فون‌های بزرگ‌تر خود ارایه دهد یا خیر.

iphone-smart-case

این قاب‌ها در دو رنگ زغالی و سفید با قیمت ۹۹ دلار آماده خرید هستند و بر اساس گفته اپل، این قاب‌ها از سیلیکون و لنت‌های میکروفایر ساخته شده‌اند. قاب مذکور می‌تواند مدت زمان مکالمه را تا ۲۵ ساعت افزایش دهد و در شبکه LTE نیز این میزان حدود ۱۸ ساعت خواهد بود. از طریق این قاب‌ها امکان تماشا کردن ویدیو به مدت ۲۰ ساعت وجود دارد.

Apple-Smart-Battery-case

البته باید بدین نکته نیز توجه داشت که قرار گرفتن باتری درون این قاب‌ها باعث شده است که قاب ظاهر چندان مناسبی نداشته باشد و بخش برآمده آن اصلا جالب نیست؛ اما اگر نیاز به چنین قابی دارید، بدون شک می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها (نسبت به تولیدات کمپانی‌های سوم‌شخص) باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین