کد خبر: ۳۳۵۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور از امتداد محور قدیم مشهد به ملک آباد به منظور حفظ ایمنی تردد زائران پیاده امام رضا (ع) خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضردر محور توسکستان در استان گلستان و همچنین محور فولاد محله به کیاسر در استان سمنان برف و کولاک وجود دارد و از این رو تردد در این دو محور تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه دو محور شمشک به دیزین و پونل به خلخال به دلیل بارش سنگین برف تا اطلاع ثانوی مسدود است افزود: در دیگر استانها مشکل جوی خاصی گزارش نشده اما با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر تداوم سرمای هوا تا پایان هفته توصیه ما به رانندگان این است که حتما علاوه بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی غذای کافی نیز همراه داشته باشند.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاد‌ه‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک حاکی از این است که مشکل ترافیکی خاصی در جاده‌های کشور وجود ندارد اما با توجه به تعطیلات پایان هفته پیش بینی می‌شود که ترافیک در برخی از محورهای منتهی به شهرهایی چون مشهد و قم در روزهای آتی در مقاطعی نیمه سنگین باشد.

وی به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال شده در محورهای منتهی به مشهد مقدس همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام هشتم (ع) نیز اشاره کرد و افزود: محور قدیم مشهد به ملک آباد از هفت صبح امروز تا ساعت 14 روز شنبه 21 آذر به منظور حفظ ایمنی زائران پیاده امام رضا (ع) مسدود بوده و تردد خودروها از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: همچنین ساعت 7 صبح شنبه تا ساعت 19 ه مان روز تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از محورهای قوچاق مشهد سبزوار، ‌ مشهد گناباد، مشهد و تربت جام مشهد ممنوع است.

رحمانی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین امداد رسانی و حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین