کد خبر: ۳۳۵۵۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

70 فلسطینی در بیت لحم در درگیری با صهیونیستها زخمی شدند

70 فلسطینی در درگیریهای نظامیان صهیونیستی با فلسطینیان در منطقه شمالی بیت لحم زخمی شدند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مدیر بخش امداد و فوریت های پزشکی جمعیت هلال احمر فلسطین با بیان این خبر گفت: نیروهای امدادگر این جمعیت در خلال این درگیریها 70 زخمی فلسطینی را مداوا کردند.

محمد عوض افزود: دو جوان از این افراد هدف اصابت گلوله جنگی و 7 نفر دیگر نیز هدف گلوله پلاستیکی قرار گرفته بودند که تمام این افراد برای درمان به بیمارستان بیت جالا اعزام شدند و بیش از 61نفر دیگر که در اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی و تنگی نفس شده بودند، در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

در همین حال نیروهای رژیم صهیونیستی با حمله به امدادگران هلال احمر فلسطین تلاش کردند در فعالیت شان اخلال وارد کنند.

نظامیان صهیونیست با حمله به سه امدادگر این جمعیت، آنها را با اسلحه تهدید کردند و می خواستند مانع امدادرسانی به یک جوان فلسطینی شوند که از ناحیه پا هدف اصابت گلوله پلاستیکی قرار گرفته بود.

روز سه شنبه منطقه شمالی بیت لحم مقابل مسجد بلال بن رباح این شهر صحنه درگیری نظامیان صهیونیستی با فلسطینیان معترض به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی بود.

سرزمین های اشغالی از ابتدای ماه اکتبر (9 مهر) صحنه اعتراض های گسترده فلسطینیان به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی در بیت المقدس اشغالی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بوده که این دور تازه قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس معروف شده است.

وزارت بهداشت فلسطین آمار شهدای فلسطینی را از ابتدای ماه اکتبر (9 مهر ماه) تاکنون 117نفر اعلام کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین