کد خبر: ۳۳۵۶۰۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

۱۵ ساعت مصاحبه با مهرجویی برای ساخت یک فیلم

«کارنامه چهل ساله داریوش مهرجویی»‌ به کارگردانی مانی حقیقی از ۱۰ دی، در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد او به تماشاگران سینمای هنر و تجربه نوید دیدن فیلمی خوب را داده است.
آفتاب‌‌نیوز : مانی حقیقی، کارگردان مستند «کارنامه چهل ساله داریوش مهرجویی» از اکران این مستند، از ۱۰ دی ماه خبر در گروه هنر و تجربه خبر داد.

او به خبر آنلاین گفت: «کارنامه چهل ساله» فیلم خیلی خوبی از آب درآمده . این فیلم حاصل چندین سال کار من است. زمان زیادی طول کشید تا فیلم به مرحله فیلم‌برداری برسد.

کارگردان « پذیرایی ساده»، از استقبال تماشاگران از«کارنامه چهل ‌ساله» در اکران‌های خصوصی و جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: به احتمال زیاد از فیلم استقبال خوبی خواهد شد.

مانی حقیقی درباره کتاب «کارنامه چهل ساله» و تفاوت آن با فیلم گفت: برای ساخت فیلم، چیزی حدود ۱۵ ساعت با داریوش مهرجویی، مصاحبه کردم. علاوه بر این مصاحبه‌هایی با سی نفر از اهالی سینما، منتقدان و بازیگران و کارگردانان انجام دادم که همه‌ی این متریال در فیلم قابل استفاده نبود.

او افزود: چون گفتگوهایی که برای فیلم انجام شده بود ارزشمند بود، ‌آنها در در قالب یک کتاب به نام «کارنامه چهل ساله داریوش مهرجویی» منتشر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین