کد خبر: ۳۳۵۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

شکست سنگین تیم جباری در لیگ قطر

تیم فوتبال الأهلی قطر با هدایت زلاتکو کرانچار، درحالی‌که مجتبی جباری را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت، شکست سنگینی را متحمل شد اما الغرافه در حضور شجاعی یک امتیاز ارزشمند را در خانه قطر به دست آورد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر با انجام دو دیدار آغاز شد که در حساس‌ترین بازی الأهلی در ادامه روند ناکامی خود با چهار گل برابر لخویا تن به شکست داد.

الأهلی در حالی در این دیدار تن به شکست داد که میزبان بازی بود و این می‌تواند تبعات بدی برای زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات این تیم داشته باشد. این تیم قطری که مجتبی جباری و پژمان منتظری را در اختیار دارد، 5 هفته است که نتوانسته در لیگ ستارگان قطر به پیروزی برسد و به احتمال خیلی زیاد سرمربی این تیم به زودی از کار برکنار خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت الکاس قطر، جباری در دیدار برابر لخویا 90 دقیقه به میدان رفت اما خبری از پژمان منتظری در فهرست 18 نفره نبود. الأهلی با شکست در این دیدار 14 امتیازی باقی ماند و به رده نهم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

در دیگر دیدار برگزار شده، جدال دو تیم قطر و الغرافه برنده نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مسعود شجاعی، ستاره ایرانی الغرافه 90 دقیقه برای این تیم بازی کرد و چند بار هم صاحب موقعیت گلزنی شد اما نتوانست تیمش را به گل برساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین